Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
18 Липня 2024

Новини

07.09.2016

За десять років BASF планує наростити продажі інноваційних продуктів до 3 млрд євро

BASF UCAB

У найближчій перспективі у напрямі інновацій підрозділ ЗЗР BASF запропонує нові продукти в усіх сегментах. За оцінкою компанії, обсяг продажів засобів захисту рослин, виведених на ринок у період з 2015 по 2025 рр., сягне 3 млрд євро.

Попри нестабільну макроекономічну ситуацію, сільське господарство залишається дуже привабливою сферою бізнесу. Водночас не змінюються тенденції, що вимагають від агропідприємств збільшення обсягів виробництва і покращення якості продуктів харчування. Для того, щоб задовольняти вимоги аграріїв і зростати на цьому ринку, BASF продовжуватиме вкладати значні інвестиції в R&D, удосконалювати процес пошуку інновацій і долучатиметься до партнерських проектів заради прискорення розробки нових технологічних рішень. «Ми нарощуватимемо нашу глобальну присутність, підтримуючи прибутковість бізнесу та орієнтуючись на довгостроковий успіх. Ми вважаємо, що розуміння клієнтів разом з гнучкою та швидкою реакцією на потреби агровиробників, а не просто масштаби діяльності, є ключовими факторами для подальшого зростання бізнесу», – заявив Маркус Хельдт, президент підрозділу засобів захисту рослин компанії BASF.

«Підрозділ рішень для сільського господарства BASF був дуже успішним в останні роки і забезпечив значну частку доходів компанії, – зазначив д-р Гаральд Швагер, член Ради виконавчих директорів BASF SE. – Упродовж останнього десятиліття продажі підрозділу збільшилися з 3,3 до 5,8 млрд євро, або на 75%. Така надзвичайна продуктивність свідчить про те, що ми виконуємо свої обіцянки».

Зростання продажів відбувалося рівномірно по всіх географічних регіонах і видах продукції. Середня рентабельність підрозділу по EBITDA, що склала 25% за цей період, стала найвищим показником в агрохімічній промисловості. «Це підтверджує важливість підрозділу ЗЗР та його значний внесок у діяльність концерну BASF», – додав Швагер.

Згідно з прогнозами компанії BASF, до кінця 2016 р. ситуація на аграрному ринку залишатиметься нестабільною і створюватиме виклики для бізнес-середовища. Беручи до уваги поточні показники, у 2016 р. підрозділ ЗЗР має на меті зберегти рентабельність на рівні 2015 р. «Наші менеджери з продажів будуть ближчими до клієнтів. Ми додамо зусиль у цьому напрямі, спираючись на потужну підтримку у вигляді запуску нових продуктів і відкриття нових формуляцій, – сказав Швагер. – Зміни створюють нові можливості для зростання бізнесу і диференціації. Ми можемо з гордістю озирнутися назад і побачити 100-літню історію досягнень компанії BASF та проривних рішень для аграріїв. Але ще важливіше дивитися вперед, бути частиною команди лідерів у галузі і робити вагомий внесок у формування і покращення майбутнього сільського господарства», – підсумував пан Швагер.

Довідка. Підрозділ засобів захисту рослин (Crop Protection) концерну BASF, обсяг продажів якого склав понад 5,8 млрд євро у 2015 році, є постачальником інноваційних рішень для аграрної галузі, газону та декоративних рослин, боротьби зі шкідниками сільського господарства та для охорони здоров’я.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab