Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
22 Липня 2024

Новини

16.07.2020

Ucab Юрій Васківнюк: «Якщо ти хочеш стати успішним, то повинен працювати з успішними»

Нещодавно компанія «Агромаш-Калина» увійшла до складу УКАБ. В особистому інтерв’ю власник компанії Юрій Васківнюк розповів про те, як підприємство нарощує своє виробництво та справляється з труднощами на ринку у такий непростий для всіх час.

‑ Розкажіть, будь ласка, про компанію «Агромаш-Калина». На виробництві якої продукції  вона спеціалізується?

- Компанія «Агромаш-Калина» вже давно на ринку України, але дуже стрімко ми почали розвиватись з 2013 року, після того, як переглянули роботу всієї виробничої системи. Мені до рук потрапила книжка «Ощадливе виробництво» про те, як розвивалась компанія TOYOTA, і я зрозумів, що це цікаво і цей досвід варто застосувати в нашій компанії. З того часу почався стрімкий розвиток підприємства.

Компанія є виробником сільськогосподарської техніки. Її ціль – розробляти, виготовляти та реалізовувати продукцію високої якості, яка відповідає найвимогливішим потребам фермерів і аграрних компаній. Найбільш популярні одиниці продукції – це ротаційні борони, компактори та дискатори. Наша компанія першою в Україні почала виготовляти ротаційні борони і ми досі залишаємося лідером в їхньому виробництві. Конкурентною перевагою нашої продукції є співвідношення ціни-якості – ми значно дешевші ніж іноземні бренди, але не поступаємося в якості. 

Агрегати компанії «Агромаш-Калина» виготовлені із якісних матеріалів на сучасному обладнанні. Частину металу ми беремо в Україні, частину закордоном – з Туреччини і Польщі. Всю елементну базу постачаємо з Європи.

Як ви бачите розвиток ринку техніки в Україні? Чи плануєте нарощувати виробництво?

‑ Ринок техніки в Україні буде тільки зростати. Звичайно, будуть періоди спаду, але це тимчасові явища. Питання полягає в тому, на які саме машини буде зростати попит. Деякі сегменти техніки, наприклад, культиватори, будуть тільки скорочуватись, проте в цьому напрямку залишається потенціал  – малі фермерські господарства можуть збільшувати використання культиваторів. Якщо взяти техніку для енергозберігаючих технологій, то їх виробництво буде зростати. Ми готуємось до такого ринку, і вже зараз активно проводимо тестування нових агрегатів. Для вертикального обробітку ґрунту розробили агрегат, який успішно почав працювати і продаватися в Україні. Також наразі тестуємо машини для технології No-till.

Наша компанія постійно працює над розширенням видів виробництва техніки та розвитком номенклатури. Якщо ми зупинимось на тому асортименті, що наразі в нас є, то рівень споживання аграрної техніки бренду «Агромаш-Калина» буде зменшуватись. Ми завжди аналізуємо сегменти ринку, пропонуємо своїм клієнтам якісь новинки і показуємо, що можемо виготовляти техніку для різної технології обробітку ґрунту. Якщо ми зупинимося на якійсь одній технології, то будемо зменшувати свої об’єми і не розвиватимемось.

- Чи експортуєте ви свою продукцію за кордон і в які країни?

- Ми експортуємо свою продукцію в такі країни як: Молдова, Румунія, Латвія, Литва, Естонія, Польща, Німеччина, Данія. Інші ринки поки що не освоїли, але плануємо нарощувати експорт виробництва.

 ‑ З якими труднощами стикаєтесь під час ведення бізнесу в Україні?

‑ Труднощі виникають завжди. Ми їх аналізуємо і шукаємо шляхи вирішення з найменшими втратами. Робочі труднощі полягають в тому, що ми живемо від сезону до сезону, адже існує рівень споживання техніки, який пише свої правила для кожного періоду року. Наприклад, взимку та навесні споживання зростає, влітку настає період, коли техніка нікому не потрібна, а ближче до осені всі хочуть швидко і дешево купити техніку. Звичайно ж, що так працювати важко. Було б краще, якби було більше стабільності.

Не зважаючи на ситуацію з коронакризою, підприємство не зупиняло своє виробництво. Ми трохи зменшували об’єми, але намагались все ж таки тримати обороти виробництва на досить високому рівні.  

- Як часто ви берете участь у виставках? На вашу думку, чи є ефективною участь у виставках та схожих заходах, таких як «УКАБ Агротехнології»?

‑ Раніше ми брали участь в усіх виставках, які проводилися в Україні. На жаль, ефекту з маленьких виставок практично ніякий, а людського ресурсу, грошей компанії і часу витрачається дуже багато. Тому, ми змінили стратегію, і тепер беремо участь лише у найбільших виставках, таких як «УКАБ Агротехнології».

‑ Які ваші очікування від набуття членства в асоціації  «Український клуб аграрного бізнесу»?

Особисто я відвідував багато заходів, які організовував УКАБ, і мені дуже сподобався як формат проведення, так і теми, які піднімаються. Цікаво послухати думки інших людей з галузі, які мають широкий досвід ведення бізнесу. Якщо ти хочеш бути успішним, ти повинен працювати з успішними. На мою думку, УКАБ – це платформа, де збираються найуспішніші агрокомпанії і піднімаються найактуальніші теми, які є в Україні. Переконаний, що це допоможе нашій компанії робити правильні рішення надалі.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab