Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
28 Липня 2024

Новини

24.01.2018

Ucab Виробники молока підтримали формування культури здорового харчування школярів

молоко 3 молочні продукти на день мон

 23 січня 2018 року в Міністерстві освіти і науки України відбувся круглий стіл з питань формування культури здорового харчування учнів нової української школи. В обговоренні цього питання взяли участь вчителі, керівники шкіл, батьки, експерти та представники відомих компаній – виробників молочних продуктів: «Данон», «PepsiCo», «Лакталіс», «Пат Бель Шостка», які безпосередньо вже 7 років підтримують ініціативи щодо підвищення обізнаності учнів, батьків та вчителів з питань раціонального харчування, свідомого споживання та здорового способу життя  завдяки  проекту «Три молочні продукти на день», який підтримано Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Інститутом модернізації змісту освіти в рамках ініціативи Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

Ніна Кільдій, керівник відділу тестувань «Науково-дослідницького центру незалежних споживчих експертиз «Тест» зазначила, що харчування є ключовим фактором впливу на здоров'я людини. «Саме склад продуктів, їхній вибір, поєднання елементів та раціон школяра становить основу здоров’я людини, його довголіття. Навіть заміна виробниками складників молочних продуктів може призвести до шкідливого впливу на організм, тому школярам і дорослим важливо знати, що входить до складу товарів, які вони купують у магазинах та споживають щодня».

Наталія Бєскова, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України зазначила, що здорова дитина та свідомий громадянин є однією зі складових нової української школи, здоров’язбережувальна компетентність учня є однією з ключових.

Обговорення досягнень багаторічної роботи серед педагогів – вчителів, керівників шкіл - відбулось навколо таких важливих тем, як створення сприятливого середовища для учнів та батьків у закладах освіти. Результатами стала щоденна робота з учнями, проекти та уроки, що спрямовані на виховання свідомого ставлення до харчування та способу життя. Вчителі та керівники шкіл м. Києва розповіли про інтегрування теми харчування в предмети, які вивчають учні – основи здоров’я, фізичне та трудове виховання, як це здійснено у гімназії «Гармонія», де створено територію «Я – сам», де діти навчаються обирати та готувати страви, створюють скульптурні та архітектурні твори, присвячені харчуванню. У школі – дитсадку «Лісова казка» та гімназії «Апогей» вже багато років на основі уроків відбуваються конкурси та фестивалі, що присвячені формуванню споживчої культури, проводиться просвітницька робота з батьками, як це також відбувається і у спеціалізованій школі № 181 ім. І.Кудрі та ЗОШ №2 м. Вишневе. Педагоги висловили побажання продовжувати таке партнерство між виробниками молочних продуктів та школами, щоб зміцнювати культуру здорового харчування дітей, починаючи з молодшого шкільного віку.

Важливим акцентом круглого столу стало бачення просвітництва щодо споживання молочних продуктів з боку виробників. Адже за даними ВООЗ, в Україні населення споживає молока на 13% менше світової норми, що призводить до недостачі кальцію та інших важливих мікроелементів в організмі. Натомість українці споживають на 11% більше цукру та солі, що є шкідливим. Тому виробники молочних продуктів заклали в основу просвітницької роботи філософію тривалості життя та якості споживання й об’єднали свої зусилля у проекті «Три молочні продукти на день».

Обговорення потреб школи та інтереси батьків прозвучали з боку освітньої батьківської ради м. Ірпіня, які закликали до поширення ідей здорового харчування серед батьків та необхідності їхнього активного залучення в цю роботу, висловили готовність підтримати школи.

Підсумовуючи обговорення, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, академік Валерій Биков зазначив: «Молоді українці та їхні батьки мають жити та розвиватись у здоровому середовищі, зокрема, вміти робити свій споживчий вибір на користь якісної продукції, орієнтуватись у відкритому середовищі та широкому полі інформації. У цьому сенсі зв'язок освіти та виробництва є неоціненним».

 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab