Новини
13.11.2017
Україні необхідний сильний бренд, - Джим Йонг Кім
Президент Світового банку Джим Йонг Кім, що перебуває з офіційним дводенним візитом у Києві, провів сьогодні вранці зустріч з представниками українського агробізнесу. За словами Тараса Висоцького, генерального директора Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» на зустрічі обговорювалися шляхи збільшення продуктивності в агросекторі і ролі України в глобальній продуктовій безпеці.
Присутні зійшлися на тому, що для довготривалих інвестицій, Україні необхідно зробити кілька зрушень. Передумовами для залучення інвестицій є проведення земельної реформи, детінізація економіки, та брендування продукції, виробленої в Україні.
«У інвесторів залишається острах військово-політичних ризиків, проте ми почули сьогодні, що невизначеність не є чимось особливим у світі. Україні не вистачає сильного бренду «Зроблено в Україні». Починаючи від того, що третина всіх чорноземів у світі знаходиться в Україні, і до формування чітких сильних прив’язок до продуктів, які виробляє Україна і успішно експортує за кордон. Необхідно, щоб інвестори у всьому світі асоціювали продукти, по експорту яких ми є лідерами у світі, з українським АПК. Ми експортуємо багато, але наша продукція не забрендована. У нас є все необхідне для розвитку: сприятливі кліматичні умови, вигідне розташування та конкурентоспроможність продукції. Якщо до цих двох чинників додати сильний маркетинг, то разом ці фактори зможуть нівелювати острахи інвесторів», - зазначив Тарас Висоцький, генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».