Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
22 Грудня 2024

Новини

23.07.2020

Ucab Михайло Кришко: «Будь яка криза - це нові можливості»

Михайло Кришко, комерційний директор Bednar в Україні та Молдові, в особистому інтерв'ю розповів про перспективи розвитку компанії Bednar в Україні та як вона налагоджує робочі процеси в умовах карантину.

 

-Як ваша компанія витримала удар коронакризи? Яких антикризових заходів вжили ви та ваша команда?

‑ Якщо  говорити про компанію Bednar в цілому, вона показала один з найкращих результатів протидії вірусу. Швидко відреагувала та запровадила антикарантинні заходи безпеки на заводі в Чехії. Коли в Італії розпочався спалах хвороби, на виробництві відразу максимально підвищили заходи безпеки, обмежили всі візити без нагальної потреби, і навіть водії, які приїжджали за товаром, не контактували з працівниками заводу. В них було спеціальне приміщення, де вони очікували завантаження транспорту, і там же їм залишали безконтактно документи. Кожного дня і до сьогодні  відбувається перевірка температури при вході на територію. Всім працівникам було заборонено відвідувати країни, де був виявлений коронавірус або в разі дозволу та відвідування проходити двотижневу ізоляцію або тест. З боку компанії було вжито максимально швидкі заходи. Тому, наскільки мені відомо, на щастя, до сьогодні, жодного представника компанії Bednar в усьому світі зараженого коронавірусом не виявлено.

Варто відмітити, в нас на 1 березня було заплановане урочисте відкриття нового цеху, проте офіційний захід були змушені скасувати. Незважаючи на це, цех запустили в експлуатацію, що дозволило розширити виробничі площі та збільшити соціальну дистанцію між працівникам на заводі. Операційні наради перейшли в онлайн режим.

Якщо говорити про поставки – за весь весняний сезон зривів та затримок у нас не було. Завод виробляв та був готовий відвантажити замовлену продукцію раніше, ніж дилер був готовий її забрати. Звичайно, трохи були перебої з логістикою і оплатами, але здебільшого відвантаження для України відбувалися без затримок.

Наша команда в Україні оптимістично дивиться на ситуацію і не зменшувала своєї активності. Змінили лише формат роботи у вимушених ситуаціях не від нас залежних. Частина маркетингової активності перейшла в онлайн. Але ми намагались брати “живу” участь у всьому, де дилери потребували нашої допомоги. У нас було досить багато відряджень. Жодна робоча зустріч не була скасована за нашої ініціативи.

Жоден зацікавлений клієнт не відмовився від зустрічі зі мною через короноваріс. Я був у полях з березня. І до сьогодні ще не побачив жодного фермера, який би панікував з цього приводу.

- Чи вплинули карантинні заходи на рівень продажів?

- Скажімо так, звичайно як завжди хотілось би краще, але оскільки ми працюємо в команді з нашими дилерами, які працюють в Україні, відповідно їхня реакція на ситуацію напряму відображається на загальному результаті. На мій погляд, питання більше не в карантині, а в психології дилерів.

До того ж, ситуацію на ринку потрібно оцінювати не з точки зору коронавірусу, а більше за земельною реформою. Розмови про ринок землі розпочалися ще з липня минулого року. З того часу частина аграріїв акумулювали кошти, тому що не знали коли ринок буде запущений та за якими правилами. Коли проголосували за ринок землі, стало зрозуміло, що для юридичних осіб можливість “в білу” купувати землю буде лише через 3 роки. Тому аграрії більш активно почали купувати техніку. Коли ця тема зникла з інформаційного простору, з березня почалося пожвавлення у продажах. Тому напевно цей «земельний» фактор впливав набагато більше на поведінку клієнтів ніж коронавірус.

Якщо говорити загалом про продажі нашої продукції, відчувається пожвавлення. Це пов’язано безпосередньо з нашою активністю, маркетинговою діяльністю та роботою дилерів. На мій погляд, сьогодні Bednar один із найбільш недооцінених брендів представлених в Україні. Його популяризацією серйозно почали займатись лише з минулого року. Тому в нас є досить високий потенціал забрати свою долю ринку в наших сегментах незважаючи ні на які кризи. Оскільки компанія має хороший асортимент дуже якісних продуктів за конкурентною ціною. Переконаний, що навіть при падінні ринку ми маємо зростати, тому що в нас є для цього значний потенціал.

- Під час кризи якось змінилися підходи до процесу планування, управління персоналом, маркетингова активність?

- У представництві компанії Bednar в Україні працюють лише 4 людини, але всі професіонали своєї справи. Я, як керівник, в Україні, в першу чергу відповідаю за загальну стратегію. Продукт-менеджер Сергій Битяк – відповідає за роботу сервісних служб дилерів. Бренд-менеджери Володимир Олексієнко та Ольга Гармата допомагають дилерам в питаннях пов'язаних з продажами, маркетингом та навчаннями. Значна допомога дилерам також надається з чеського офісу. Наша стратегія полягає в тому, що ми маємо бути максимально близькими до клієнтів і дилерів на всій території України. Ми швидко реагуємо на ситуацію.  

В планах є розширення штату представництва компанії в Україні. Але у зв’язку з останніми подіями, це питання відклали на осінь 2020 року.

- Які стратегічні плани розвитку компанії Bednar в Україні на найближче майбутнє?

- Стратегічні плани дуже прості та амбітні – зайняти перші місця на ринку усіма нашими сильними агрегатами, одночасно, вже за рік-два, в рази збільшивши наші продажі в Україні.

У нас хороша 5-ка дилерів, ми маємо дуже конкурентний та цікавий для українського ринку продукт, тому головне завдання – підвищити до максимальних показників ефективність роботи наших дилерів.

Також, в стратегічних планах вивести питання сервісного обслуговування та забезпечення запасними частинами наших Клієнтів на найвищий рівень.

- Чи допомогла Вам криза у розвитку лідерських навичок?

- Будь яка криза – це нові можливості. Тому з її початком у мене з`явився певний драйв. Я завжди кажу, що скорочувати дистанцію з лідером у кризу набагато простіше, ніж тоді, коли у всіх все добре. 

Коли поведінка покупців і ринку прогнозована, значно складніше щось змінити радикально швидко. Тому, будь-яка криза це шанс до прискорення процесів, як позитивних так і негативних. Наша динаміка позитивна.  

Щодо лідерських якостей, оскільки ефективність роботи залежить від поведінки дилерів, в цій ситуації доводиться значно більше бути аналітиком та психологом. Також ми покращили онлайн-комунікацію безпосередньо з менеджерами. Зробили низку онлайн ресурсів, щоб менеджери в будь-який час мали змогу отримати необхідну інформацію.

- Яких основних правил управління ви дотримуєтеся?

- Різні люди на одній і тій самій посаді з одними і тими самими можливостями та ресурсами отримають різний результат.  Основний підхід до підбору персоналу – професіоналізм, бажання працювати на результат, і віра у досягнення поставлених цілей. Коли ми підбирали кадри, особливо важливим критерієм для мене була захопленість роботою. В моєму розумінні - моя команда, незалежно ні від чого, має з позитивом самовіддано працювати на кінцевий якісний результат.

Кадри вирішують все. Тому потрібно брати професіоналів, які палають ідеєю та знають як досягати поставлених цілей. Компанія Bednar орієнтована на те, щоб брати людей з досвідом, які могли б відразу працювати максимально ефективно.

- Які цінності для компанії Bednar найважливіші?

‑ Наш девіз, який є і головною цінністю, в перекладі на українську «господарювати в задоволення». Компанія орієнтована на розробку та виробництво якісного, інноваційного та надійного продукту, який приносить  задоволення від роботи, максимальну ефективність та прибутки. У нас дуже високий відсоток задоволених клієнтів більше 90% наших покупців мають позитивні відгуки.

- Які очікування від такої масштабної події як «УКАБ Агротехнології»?

‑ Звичайно позитивні. Адже якісну підготовку поля в рамках події, робили саме технікою Bednar: компактором Swifter SE10000 готували під посів та нашою зерновою 6-метровою сівалкою Omega OO6000FL був посіяний ячмінь, який скосять на демонстрації. Плануємо, що дилери представлять не менше 5 різних моделей на події 29 липня. 

Тому всіх запрошуємо приєднатися та оцінити роботу наших представлених на події агрегатів!





  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab