Новини
15.01.2014
Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла
Агенція AgriSurvey, асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” та “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” у рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.
Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), Райз (23%) та Амако (13% згадувань респондентами).
У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.
Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв. Нагадаємо, компанія Case New Holland є офіційним спонсором Міжнародного форуму «Високомаржинальні культури», що відбудеться 20 лютого 2014 року в Києві.
Довідка: Конкурс «АГРОБРЕНД» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» у 2009 р. Мета конкурсу полягає у формуванні і розвитку обізнаності з брендами, об’єктивній оцінці ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивченні динаміки ринку та змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки»,«Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур»і «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України». Підбиття остаточних результатів та нагородження переможців і лауреатів конкурсу відбудеться 13 лютого 2014 року в рамках виставки «Зернові технології 2014».
Асоціація
Український клуб аграрного бізнесу
вул. Жилянська, 146, пов. 3
01032 Київ, Україна
Тел/Факс: +380 44 236 20 97, 79
Тетяна Котик
Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) http://agribusiness.kiev.ua була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.