Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
07 Серпня 2024

Новини

02.10.2009

«Кернел-Трейд» стала переможцем Національної премії "Private Label"

Компанія  «Кернел-Трейд», один з найбільших вітчизняних виробників соняшникової олії, стала переможцем Національної премії "Private Label-2009" у номінації «Стабільність поставок». Про це УНІАН повідомила прес-служба компанії.

Повідомляють, що визначення переможців відбулося в рамках Першої Всеукраїнської конференції, присвяченої розвитку товарів під власними торговими марками в Україні - "Private Label-2009: можливості для рітейлера та виробника", ініціатором та організатором якої виступив портал роздрібної та гуртової торгівлі TradeMaster.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами (роздрібними мережами) ТОВ «Кернел-Трейд» Сергій НЕРОЩИН зазначив у своєму виступі, що у вітчизняній практиці є кілька успішних прикладів взаємовигідного співробітництва ритейлера та виробника в проектах PL. Так, за словами Сергія НЕРОЩИНА, успішна співпраця з мережами починається з чотирьох правил: усвідомлення ситуації на ринку, розуміння потреб партнерів, добре продумана стратегія та довіра. Він відмітив, що саме низький рівень довіри у взаємостосунках сторін є сьогодні одним з факторів, які стримують розвиток PL.

За словами С.НЕРОЩИНА, основними плюсами для виробника від участі у проектах PL є розвиток партнерських відносин, додаткове завантаження виробничих потужностей внаслідок збільшення обсягів продаж, визначення та усунення «вузьких» місць на виробництві, покращення контролю якості на виробництві, посилення ваги виробника в категорії за рахунок збільшення сумарної частки в продажах мережі, зниження маркетингових та рекламних витрат та можливість брати участь у розробці нових продуктів.

Водночас, ризиками для виробника від участі у проектах Private Label С.НЕРОЩИН назвав можливе зниження рентабельності виробництва (за рахунок  «недоотримання» коштів від продажу власних брендів і, через низьку, менше 5%, рентабельність проектів СТМ у категорії); потенціальну загрозу для брендів бути витісненими з полиць (на сьогодні відсоток проникнення СТМ у категорії соняшникової олії складає 25-30%); можливе потрапляння у залежність від мереж (фінансову, за умовами поставок тощо), відсутність впливу на споживчий попит та ймовірність того, що інший виробник зробить більш вигідну пропозицію мережі, і мережа відмовиться від послуг першого.

Фахівець підкреслив, що, незважаючи на ризики, багато виробників охоче користуються названими перевагами співробітництва у проектах Private Label.

 

УНІАН




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab