Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
11 Серпня 2024

Новини

04.12.2009

Hа заводі "Вадан Ярдс Океан" спускають третю четвірку несамохідних суден на замовлення ТОВ СП "НІБУЛОН"

3 грудня 2009 року в Миколаєві, на заводі ВАТ "Вадан Ярдс Океан" відбудеться урочистий спуск на воду чотирьох несамохідних суден змішаного («річка-море») плавання, які будуть передані ТОВ СП «НІБУЛОН».

 

Будівництво «нібулонівського» флоту відбувається в рамках реалізації найбільш масштабного за всю історію підприємства інвестиційного проекту вартістю 150 млн. доларів США, який загалом включає два аспекти - будівництво флоту та елеваторів. Мета проекту - відродження Дніпра як транспортної артерії, відновлення судноплавства по річці та транспортування зерна водним шляхом.

 

Перший аспект інвестиційного проекту передбачає будівництво 24 несамохідних суден змішаного («ріка-море») плавання, дедвейтом 108 тис. тонн; будівництво 14 морських і річкових буксирів. Реалізувавши свій задум, «НІБУЛОН» дасть могутній поштовх до відродження судноплавство по Дніпру - головній водній артерії України - від самого його верхів`я і до низу.

 

Що стосується будівництва елеваторів, то воно включає зведення восьми елеваторів і річкових терміналів. Загальний обсяг елеваторних ємностей першої черги, запланованих до вводу до кінця 2009 року, складе 300 тис. тонн. До першого липня 2010 року, з урахуванням елеваторних ємностей другої черги, цей обсяг зросте вдвічі - до 600 тис. тонн.

 

Для нас стало великою честю, що відкриття 17 жовтня 2009 року річкового термінала у с. Вітове Черкаської обл., першого в Україні, збудованого за найсучаснішими технологіями, відбулося під егідою Президента України В.А. Ющенка. Президент оцінив те, що наші люди вміють будувати високо професійно і швидко. Втілення в життя такого будівництва, який В.А. Ющенко охрестив «проектом хорошого настрою», «зразковим трудом» і «гарним компліментом для Черкаського краю і всіє України», є дійсно визначним поштовхом для розвитку нашої держави.

 

30 жовтня 2009 року стало своєрідним «днем «НІБУЛОНу» на Полтавщині - того дня відбулось відкриття двох нових комплексів з приймання, зберігання і відвантаження зернових та олійних культур у м. Глобине та с. Ромодан Миргородського району Полтавської області.

 

Найближчим часом планується також будівництво ще чотирьох елеваторів: в Запорізькій та Полтавській областях.

 

В «НІБУЛОНі» навчилися вирощувати зерно і вміло реалізовувати його на світових ринках. Для більш раціонального транспортування зернових є необхідність перевезення його водним шляхом, а це означає відродження судноплавства по головній водній артерії України - Дніпру, від самого його низу й до верхів'я.

 

При реалізації інвестиційного проекту по будівництву елеваторів через новозбудовані елеваторні комплекси ТОВ СП «НІБУЛОН» аграрії зможуть реалізовувати біля 2,5 млн. тонн зерна. А це зніме проблему дефіциту елеваторних ємностей в центральній частині України (Черкаській, Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській обл.).

 

Не менш важливим є і те, що реалізація інвестиційного проекту компанії забезпечить додаткове надходження до бюджету аграрного сектора від реалізації сільськогосподарської продукції в сумі біля 4 мільярдів гривень. І тут не потрібно буде ніяких бюджетних коштів - лише сприяння реалізації інвестиційної програми. Ці надходження стануть можливими за рахунок здешевлення логістики. В результаті ціни на сільськогосподарську продукцію виростуть по території Лівобережної України і найближчих регіонів Правобережжя - від 50 до 100 гривень на одній тонні!

 

ТОВ СП "НІБУЛОН" є локомотивом вітчизняної економіки. Так, для будівництва 24 несамохідних суден і елеваторів необхідно 70 тисяч тон металу, а це стабільні робочі місця для металургів. Протягом року в ході реалізації інвестиційного проекту будуть задіяні більше 15 тисяч працівників, а вже після вводу в експлуатацію об'єктів постійне місце роботи в компанії "НІБУЛОН" отримають 1000 працівників.

 

Та звернемося до історії створення власного флоту. 6 березня 2009 року між ТОВ СП «НІБУЛОН» та ВАТ «Вадан Ярдс Океан» було підписано 16 контрактів на будівництво несамохідних суден. 2 квітня 2009 року на перевантажувальному терміналі зернових та олійних культур ТОВ СП «НІБУЛОН» у м. Миколаєві відбулося урочисте підписання Протоколу про набрання чинності контрактів на будівництво. В середині квітня на завод ВАТ «Вадан Ярдс Океан» прийшли перші ешелони з металом - розпочалося його різання для перших чотирьох суден. Старт реалізації задуманого проекту був даний!

 

11 серпня 2009 року перше судно було спущене на воду, 28 серпня «світ побачили» наступні три, 20 жовтня - ще чотири. Ці судна вже працюють на економіку нашої країни, перевізши не один десяток тисяч тонн зерна. Всього же, згідно контрактів, миколаївські корабели заводу «Вадан Ярдс Океан» збудують 16 суден.

 

Зверніть, будь ласка, увагу на основні характеристики несамохідного судна змішаного («річка-море») плавання. Його довжина становить 90 м, ширина - 16 м, висота борту - 5,20 м, максимальна осадка - 3,70 м, вантажопідйомність - 4500 т, місткість трюмів - 5800 куб. м. Корпус судна передбачає експлуатацію в дрібнобитому льоду товщиною до 30 см.

 

Про масштабність проекту будівництва суден свідчать такі цифри: знадобиться 23,5 тис. т спеціальної кораблебудівної сталі, що еквівалентно доставці 350 залізничними вагонами. Цього достатньо для будівництва двох суден типу PANAMAX (судна максимальних розмірів, що можуть заходити до портів м. Миколаєва.). Якщо цю кількість металу розкласти як єдиний лист, то його площа склала б 262320 кв. м, це становить 26 га землі або площу 37-ми футбольних полів. Щоб із розрізнених листів металу збудувати судна, спеціально сертифіковані Регістром судноплавства, висококваліфіковані зварники виконають 360 км зварних швів. Для необхідної міцності судна буде наварено 144 км ребер жорсткості. Довжина одного судна 90 м, а всього «нібулонівського каравану» - майже 3 км.

 

При будівництві несамохідних суден та буксирів всієї інвестиційної програми буде закуплено до 40 тис. тонн корабельної сталі - а це знову-таки нові робочі місця для металургійних підприємств України.

 

Несамохідні судна та буксири будуть зареєстровані в Миколаєві, будуватимуться та експлуатуватимуться під наглядом Регістру судноплавства України, ходитимуть під українським прапором.

 

На будівництві суден задіяні всі працівники заводу, а також субпідрядні організації з інших судноремонтних заводів України. Тож реалізуючи інвестиційний проект за участю вітчизняних проектантів, постачальників металу, суднобудівників тощо, компанія дає стимул для розвитку всім галузям економіки України. Особливо актуально це в умовах нинішньої світової кризи.


джерело: НИБУЛОН
 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab