Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
02 Травня 2024

Новини

10.09.2013

Для половини українців склад продукту є найважливішим при покупці твердого сиру

  Українські споживачі твердого сиру все більше звертають увагу на склад продукту, зокрема наявність домішок.  Про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією AgriSurvey асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) у рамках проекту «Портрет українського споживача: чому я купую сир». Експерти відзначають формування в українському суспільстві нових нематеріальних цінностей, таких як здоров’я.

Нещодавнє опитування українських споживачів твердого сиру показало, що для 51% респондентів склад сиру є одним з найвизначальніших критеріїв вибору продукту. Ретельно вивчаючи вміст твердих сирів, покупці в першу чергу звертають увагу на наявність барвників та рослинних жирів. Саме ці домішки не викликають довіри в українських споживачів сиру. Натомість, вони хочуть купувати «натуральне», навіть за дещо вищою ціною.  

Увага до складу твердого сиру відображає піклування громадян про такі цінності, як здоров’я (30%), якісне життя (14%) та захищеність (12%). Ці результати свідчать про формування нових нематеріальних цінностей серед українських споживачів. Для сучасних українців якісне життя - це не лише матеріальний добробут, але й міцне здоров’я. «Така підвищена увага до здорового харчування співзвучна з сучасною західноєвропейською  тенденцією або навіть модою на харчування екологічно чистими «біо» продуктами, що не містять штучних домішок», - кажеменеджер агенції AgriSurvey Ганна Квіт. 

Дослідження в рамках проекту «Портрет українського споживача» також відкрило цікаву міжрегіональну особливість у ставленні до твердого сиру. Для багатьох українців вживання твердого сиру пов’язане з почуттям щастя. Особливо чутливими до цієї цінності виявилися жителі приморських міст, які проявили більшу схильність радіти буденним дрібницям, ніж респонденти з інших регіонів. Для мешканців Одеси якісний смачний сир – це ще один привід відчути себе щасливими. В той же час жителі Донецька раціоналізують щастя відповідно до схеми «ціна-якість-здоров’я-щастя». 

Довідка: Дослідження «Портрет українського споживача: чому я купую сир» спрямоване на розкриття глибинної мотивації споживачів твердого сиру купляти даний продукт. В ході дослідження було опитано жінок віком від 25 до 55 років з різних регіонів України. Дослідження проведене за підтримки ТМ «Добряна». 
 
Асоціація
Український клуб аграрного бізнесу
вул. Жилянська, 146, пов. 3
01032 Київ, Україна
Тел/Факс: +380 44 236 20 97, 79
www.agribusiness.kiev.ua
Тетяна Котик
 
 
 
Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) http://agribusiness.kiev.ua була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab