Новини
03.03.2012
AgriPR стала ексклюзивним партнером з розміщення реклами у спецпроекті журналу «Український тиждень» та The Economist «2050. Нагодувати світ»
Агенція AgriPR стала ексклюзивним партнером з розміщення реклами у спеціальному проекті журналу «Український тиждень» та The Economist «2050. Нагодувати світ». У виданні використовуватиметься контент тижневика The Economist та матеріалів конференцій, які проводить Economist Conferences.
«Для AgriPR велика честь працювати з такими впливовими виданнями як The Economist та «Український тиждень». Ми поділяємо цінності даних видань, такі як надання читачеві якісної інформації, та інформування бізнес-аудиторії про найважливіші тренди сучасного світу, і переконані, що будемо корисними один одному», - зазначила директор агенції AgriPR Христина Проців.
«2050. Нагодувати світ» – проінформує про те, що світ та Україна зокрема мають зробити до 2050 року, коли Землю населятиме 9 млрд людей і нам доведеться збільшити світове виробництво продовольства на 70%, сільському господарству все більше загрожуватимуть брак води, зміни і непостійність клімату, що підвищить ризик дефіциту продовольства. Чи зможе людство впоратися з цим надзвичайним завданням, не поставивши під загрозу природні ресурси? Ми маємо по-новому поглянути на те, як ведемо сільське господарство, тому що більше не можемо змиритися з думкою, що понад мільярд людей помирають від голоду. Також пропонується аналіз ролі України в зазначеному питанні та її спроможності використати свої природні переваги й надзвичайні можливості.
У проекті представлені думки провідних фахівців, урядовців, зокрема:
Брюно Ле Мер, міністр сільського господарства, продовольства, Франція
Джим Борел, виконавчий віце-президент, компанія DuPont
Говард Шапіро, директор з наукової діяльності в галузі ботаніки і рослинництва, компанія MARS Inc.
Акінвунмі Айо Адесіна, міністр сільського господарства і природних ресурсів, Нігерія
Пауль Бульке, генеральний директор, компанія Nestlé
Хуан Феррейра, віце-президент EMEA, компанія Monsanto
Елені Зауде Габре-Мадгін, генеральний директор, Товарна біржа Ефіопії
Ніна Федорофф, професор, радник Державного секретаря США з питань технології
Зікун Хуань,директор Центру сільськогосподарської політики при Академії наук Китаю
Пол Конвей, віце-голова, корпорація Cargill
Метью Бішоп, керівник нью-йоркського бюро тижневика The Economist
Девід Набарро, спеціальний представник з питань безпеки продовольства і харчування, ООН
Говарт Бауї, директор, компанія HarvestPlus
Граціано да Сілва, гендиректор ФАО, Продовольча та сільськогосподарська організація ООН
Паскаль Ламі, генеральний директор, Світова організація торгівлі
Зміст «2050. Нагодувати світ»:
Орієнтовно 60% – матеріали The Economist та Economist Conferences
40% – матеріали від «Українського тижня»
Аудиторія: Cпецпроект передусім адресований тим, хто бере безпосередню участь у керуванні бізнесом та формує тенденції на національних і світових ринках.
Це платоспроможна читацька аудиторія, яка відповідає за ухвалення рішень, а саме:
- впливові політики;
- власники бізнесу;
- генеральні директори;
- топ-менеджери великих компаній, фінансово-промислових груп;
- інтелектуальна еліта країни та ін.
Видання викликає також жваве зацікавлення в широкого загалу читачів. Журнал орієнтований на людей, які не байдужі до політичних та економічних подій, що відбуваються у світі, та піклуються про своє майбутнє.
Формат: А4, повноколірний, 110 сторінок
Наклад: 50 000 примірників
Розповсюдження: вся Україна
Вихід: березень 2012 року