Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
28 Березня 2024

Новини

19.05.2021

Ucab Агбаш Алла: «SmaCom Trade – синергія національного агробізнесу»

Нещодавно до складу асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» увійшла компанія SmaCom Trade. В особистому інтерв’ю Агбаш Алла, маркетинг-директор SmaCom Trade, розповіла про основні напрямки та принципи діяльності компанії на українському ринку.

- Розкажіть про заснування аграрного напрямку вашої компанії: у якому році воно відбулося та як виникла така ідея?

- SmaCom Trade – синергія національного агробізнесу, адже в рамках нашої діяльності функціонують 3 взаємодіючі бізнес-напрямки: SmaCom Agro, SmaCom Diesel та SmaCom Gas. Ми не просто торгова компанія, ми - компанія, мета якої – сприяти розвитку вітчизняного с/г виробника. Бізнес-процеси компанії побудовані таким чином, що ми надаємо можливість фермерам та виробникам впевнено засіяти, виростити та реалізувати свою продукцію у строки та за вигідною ціною. Ми – молода команда, але з 2014 року, за 7 років існування на ринку, ми зарекомендували себе як надійний та відповідальний партнер, який своєчасно та сумлінно виконує свої зобов'язання. Наша діяльність побудована виключно в рамках законодавчого поля і заснована на принципах відкритості, чесності та прозорості, оскільки ми дорожимо своєю репутацією і прагнемо побудувати надійні і взаємовигідні відносини з партнерами.

Які основні напрямки роботи у аграрного підрозділу SmaCom Trade?

- Якщо ми говоримо виключно про SmaCom Agro, то в рамках цього напрямку ми здійснюємо широкий спектр операцій на внутрішньому ринку України, пов'язаних з торгівлею зерновими, зернобобовими і олійними культурами, а також продуктами їх переробки. Ми впевнені, що успіх на ринку агротрейдингу залежить від розуміння потреб і запитів ринку, – тому ми безперервно і активно працюємо над розширенням номенклатури товарів і сировини, а також регулярно розширюємо свій асортимент і географію закупівель. Але все ж таки, я б наголосила про можливість поєднувати функціонування та взаємодію всіх 3 наших напрямків, – адже дизельне паливо та газ також активно використовується с/г підприємствами і ми маємо вигідні пропозиції щодо співпраці по цим послугам.

- Хто є партнерами вашої компанії? У яких областях України ви працюєте та які маєте стратегічні плани розширення присутності на ринку України?

- За 7 років на ринку компанія SmaCom Trade налагодила роботу 14 філіалів по всій Україні – і наше завдання на найближчі 5 років закріпити довгострокові відносини з ключовими гравцями місцевого та світового аграрних ринків, але при цьому не зупинятися на досягнутому, а прагнути до відкриття нових проектів і шляхів співпраці. Ми співпрацюємо зі всіма категоріями агровиробників – від фермерів до агрохолдингів, але більше все ж таки із фермерами та середніми агровиробниками. Щодо областей, то це: Київ та Київська область, Одеська, Херсонська, Кіровоградська, Дніпровська, Чернігівська, Сумська, Полтавська, Житомирська, Вінницька, Хмельницька, Харківська, Черкаська області. Також є філіали в Маріуполі та Бердянську. Як Ви бачите, філіалів багато, тому нам є що розвивати.

Чи вплинула на роботу вашого бізнесу коронакриза? Як змінились споживчі настрої за минулі півтора року?

- Авжеж, як і для усіх компаній не тільки в Україні, а і в світі, ситуація з Covid-19 стала викликом: хворіють співробітники та їх сім’ї, зриваються важливі зустрічі та маркетингові плани, настрій пригнічений та інше. Але ми намагаємось не опускати руки та рухатись далі. Безумовно, в усіх офісах компанії та філіалах наші співробітники дотримуються усіх правил безпечної роботи в умовах пандемії за рекомендаціями МОЗ. Більшу частину зустрічей та нарад перевели у режим онлайн – так, це не дуже зручно, оскільки немає живого контакту, але ми починаємо звикати. До речі, ми не гаяли часу та витратили його з користю на налагодження деяких внутрішніх процесів життєдіяльності компанії. Тож, зараз, як усі, чекаємо повернення звичного способу життя – сподіваємось вже скоро.

Щодо споживчих настроїв, наші партнери, як і ми, оптимістично налаштовані і намагаються разом подолати кризу, яка торкнулась кожного в цей час. Взаємодія і взаємопоміч – запорука успішного розвитку.

- Розкажіть, будь ласка, більш детальніше про принципи сталого розвитку, яких дотримується ваша компанія під час ведення бізнесу?

- Принципи нашого сталого розвитку базуються на: розвитку професіональної кваліфікації персоналу, веденні прозорого бізнесу, налагодженні довгострокових відносин з партнерами та благодійності. Ми впевнено рухаємось вперед, завдяки розвитку цих простих, але дуже важливих складових.  

Поділіться своїми очікуваннями від вступу до асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

- Наше керівництво впевнено, і я повністю розділяю цю думку, що вступ до УКАБ – це не просто можливість стати частиною аграрної спілки, це, насамперед, можливість разом вирішувати актуальні питання, знайти однодумців та нових партнерів та створювати нові майданчики для спілкування і взаємодії. Як я вже казала: взаємодія і взаємопоміч – запорука успішного розвитку. Тож, давайте рухатись разом!




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab