Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
19 Квітня 2024

Новини

27.05.2016

Як користуються репутацією відомих брендів

Як користуються репутацією відомих брендів

25 травня 2016 року під час круглого столу незалежна громадська організація «Громадський контроль захисту прав споживачів» оприлюднила дослідження ринку фасованого вершкового масла. Експерти були вражені ― 16 з 25 зразків виявились підробкою (мали у складі немолочний жир). Також, під час відбору зразків у торговельних мережах було виявлено декілька візуально дуже подібних дизайнів пачок масла різних виробників. Так, масло ТМ «Весела бурьонка», ТМ «Молочне Диво» та ТМ «Моліка» мали дуже схожі упаковки до відомого масла ТМ «Ферма».

Експерти організації «Громадський контроль захисту прав споживачів» («Громадський контроль») повідомили, що сучасні технології дозволяють нечесним виробникам робити фальсифіковані псевдомолочні продукти з немолочними жирами невідомого походження, які можливо відрізнити від справжнього продукту виключно при лабораторному дослідженні.

Під час дослідження, за угодою з підрозділом ДП «Укрметртестстандарт», «Громадський контроль» відібрав у торгівельний мережі 25 зразків фасованого вершкового масла. «16 з них, а це 64%, за результатами експертиз «Укрметртестстандарту», є фальсифікатом», – повідомила УНІАН під час круглого столу голова правління ГО «Громадський контроль» Влада Миронова.

«Акредитована державна лабораторія «Укрметртестстандарт» виявила немолочний жир у більше ніж половині зразків з надписом на упаковці «МАСЛО». Зазначу, що всі упаковки з невідомим продуктом усередині, містили знак ДСТУ! Також були виявлені підробки, які копіювали упаковку чесних виробників-лідерів ринку», – передає УНІАН пряму мову Володимира Семеновича, начальника Українського науково-методичного центру оцінки відповідності та випробувань харчових продуктів, ДП «Укрметртестстандарт».

Володимир Семенович зазначив, що однозначно якісними, 100% натуральним маслом за результатами експертизи ДП «Укрметртестстандарт» є такі виробники (бренди): масло ТМ «President» 82,0%, масло ТМ «Ферма» 73,0%, масло «Бродівське» 73,0%, масло «Ружа» 73,0%, масло ТМ «Нова Троя» 73,0%, масло «Простоквашино» 72,6%, масло ТМ «Вологодське» 82,5%, масло ТМ «Кухарочка» 72,5% та масло 72,9% ПАТ «Новокаховський завод плавлених сирів».

При цьому експерт зазначив, що 16 зразків є підробкою масла, які виготовлені з немолочних жирів невідомого походження. «Що ми маємо на увазі, кажучи про фальсифікат? Це коли на упаковці написано «МАСЛО», але при проведенні експертизи виявляється, що в даному продукті міститься від 20% до 100% немолочних жирів невідомого походження», – уточнила Влада Миронова. За її словами, якщо ще в 2013 році кількість фальсифікату була приблизно 30%, то зараз, цей показник досягає до 64%.

Експерти молочної галузі наголошують – питання не в тому, що продукт з підвищеним вмістом немолочного жиру може бути поганий або хороший. Проблема в тому, що деякі виробники вводять споживачів в оману, називаючи маслом продукт, який таким не є. Утім, Вадим Семенович назвав значною загрозою той факт, що виробники фальсифікату використовують найдешевші неякісні гідрогенізовані жири з надзвичайно високим вмістом трансізомерів і консервантів.

«Для виробництва 1 кг масла необхідно 20-22 л молока. Помножте це на 5 грн – вартість одного літра молока, додайте виробничу, логістичну, маркетингову та інші складові, і ви отримаєте реальну ціну одного кілограма масла. Все, що дешевше, це підробка, – категорично зазначила експерт масложирової галузі Валентина Гурєєва. – Таким чином, вартість 200 грам справжнього вершкового масла повинна бути вище за 23 грн».

Влада Миронова підтвердила, що, за результатами дослідження ГО «Громадський контроль», найчастіше торгівельні марки, схильні до виробництва фальсифікату, позиціонують себе в низькому ціновому сегменті. Окрім того, деякі невеликі виробники візуально відтворювали елементи упаковку найбільш відомих торгових марок. У результаті споживач часто приймає рішення про покупку, орієнтуючись на основні візуальні критерії, які він асоціює з тим чи іншим брендом. А вже після факту покупки розуміє, що купив не той продукт, який хотів, а його псевдо копію – в упаковці, зовні дуже схожою на оригінал. Під час відбору зразків у торгівельний мережі, «Громадський контроль» виявив декілька візуально дуже подібних дизайнів пачок масла різних виробників. Так, масло ТМ «Весела бурьонка» 73,0%, ТМ «Молочне Диво» 73,0% та масло ТМ «Моліка» 73,0%. мали дуже схожі упаковки до масла ТМ «Ферма».




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab