Новини
21.01.2010
Вперше в історії обрано найкращі бренди в сфері ресурсного постачання для АПК України
![](/imglib/_newimage/pres_sluzhba/novosti/vpershe_v_istoriї_obrano_naykraschi_brendi_v_sferi_resursnogo_postachannya_dlya_apk_ukraїni.jpg)
Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" (УКАБ) та АТ "Київський міжнародний контрактовий ярмарок" підвели підсумок опитування сільськогосподарських товаровиробників щодо популярності торгових марок в сфері ресурсного забезпечення агропромислового комплексу. Про це зазначили в прес-службі УКАБ.
Лауреатами відзнаки в 2010 році, за даними організаторів стали такі бренди, як John Deere, Claas, Syngenta, Эрідон, Bayer, Pioneer, Райз, Basf, МТЗ, Cади України, Амако.
Директор виставки "Інтерагро" Сергій Висоцький нагадав, що опитування сільгоспвиробників поводилось за чотирма категоріями відповідно видам діяльності, пов’язаної із ресурсним забезпеченням сільськогосподарського виробництва: виробники сільськогосподарської техніки, засобів агрохімії, насіння та дилер продукції сільськогосподарського призначення.
"Результати будуть оголошені 3 лютого 2010 року і ми переконані, що щорічне рейтингування ресурсних брендів стане тією визначальною подією, що характеризуватиме успішність відповідних компаній на українському ринку" – відзначив С.Висоцький.
Відповідна відзнака переможцям конкурсу буде вручена на урочистому прийомі на честь відкриття чергової виставки високоефективного сільського господарства "ІНТЕРАГРО - 2010" 3 лютого 2010 року.
Коментуючи результати опитування сільгоспвиробників, президент УКАБ Алекс Ліссітса підкреслив правильність образної організаторами відзнаки стратегії. "Ми відійшли від конкурсних комісій та інших можливих суб’єктивних чинників, натомість отримали результати, що свідчать про реальну впізнаваність тих чи інших брендів серед сільськогосподарських товаровиробників", - налогошує Алекс Ліссітса. За його словами, переможцем відзнаки мають шанс стати компанії, що не лише забезпечують найвищу якість продукції або сервісу, але й обирають правильну маркетингову стратегію на українському ринку.