Новини
29.12.2010
Вітчизняні ресурсні компанії здатні скласти конкуренцію закордонним торговим маркам – Східний регіон
Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та Київський міжнародний контрактовий ярмарок підбивають підсумки опитування в рамках щорічного конкурсу «Агробренд» по Східному регіону. Результати опитування свідчать про те, що вітчизняні ресурсні бренди здатні скласти конкуренцію закордонним виробникам сільськогосподарської техніки, засобів захисту рослин і насіння.
Зокрема, опитування аграріїв у східних регіонах України – Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській та Харківській областях – показало, що найбільш відомим виробником сільськогосподарської техніки вони вважають компанію John Deere, першість якої визнали 36,9% респондентів. Чимала конкуренція спостерігалася в номінації «Найкращий виробник насіння сільськогосподарських культур», де думки опитаних щодо лідерів розділилися між компаніями Syngenta (33,1%) і Pioneer (25,5%). Компанію Syngenta вважають також найкращим виробником агрохімічної продукції (26,6%). Другою в цій номінації стала компанія Bayer (20,5% голосів респондентів).
У той же час, за словами Тараса Гагалюка, координатора агенції AgriSurvey, під егідою якої здійснюються дослідження УКАБ, доволі високий рівень пізнаваності демонструють вітчизняні компанії. «Так, кращим дилером у сфері ресурсного забезпечення сільськогосподарські підприємства східних областей більшість респондентів визнали компанію Райз (20,71%). Серед постачальників насіннєвої продукції та засобів захисту рослин теж є вітчизняні компанії, торгові марки яких користуються попитом», - коментує Т. Гагалюк.
Зокрема, досить серйозною є конкуренція між українськими виробниками агрохімічної продукції: майже 7% опитаних віднесли до кращих компанію Агросфера, 5% вказали компанію Ерідон і 4% – сєверодонецьке об’єднання Азот. У галузі ж насінництва 20% респондентів кращою вважають продукцію агрофірми Сади України.
Загалом дані результати показують, що вітчизняні ресурсні компанії в питаннях маркетингової політики можуть успішно конкурувати із відомими закордонними брендами. У першу чергу це досягається за рахунок якісного обслуговування, територіальної близькості до покупця, а також через оптимізацію використання ресурсів сільськогосподарськими товаровиробниками.
Результати дослідження «Агробренд-2011» по всіх регіонах будуть представлені на виставці «ІнтерАгро-2011», що відбудеться в у лютому 2011 року у м. Київ.
Довідка: Конкурс «Агробренд» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» у 2009 р. Метою конкурсу є формування і розвиток обізнаності з брендами, надання об’єктивної оцінки ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку і змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Номінації конкурсу: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником/головним агрономом/головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ±3%.
Додаткова інформація за тел. УКАБ: +380 44 201-49-50
Прес-служба «Українського клубу аграрного бізнесу»
Христина Проців
E-Mail: press@agribusiness.kiev.ua
www.agribusiness.kiev.ua