Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
09 Серпня 2024

Новини

14.02.2011

В Україні зростає потреба у сертифікації органічної продукції

Нині в світі спостерігається тенденція до зростання попиту на якісні та безпечні продукти харчування, а особливої популярності останнім часом набувають так звані органічні продукти. За оцінками Міжнародної федерації органічного землеробства, світовий ринок споживання органічних продуктів складає близько 51 млрд. доларів США та має стійкий тренд до подальшого зростання. Варто відмітити, що ці процеси також відмічаються і в Україні, де все більше як малих, так і великих сільськогосподарських виробників проявляють зацікавленість у вирощуванні саме органічної продукції.

Як демонструють ряд досліджень Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ), протягом останнього десятиріччя в Україні значні площі земель сільськогосподарського призначення використовувались без істотного внесення агрохімікатів. Зі слів експерта УКАБ Олександра Вержиховського, це дає можливість швидко та без значних затрат провести їх сертифікацію та переведення на виробництво органічної сільськогосподарської продукції за умови наявності попиту на таку продукцію та відповідного ринку збуту. Це, у свою чергу, дасть можливість вийти на новий рівень прибутковості як великим, так і малим сільгоспвиробникам.

«Для приватних селянських господарств існує можливість застосування так званої системи «групової сертифікації», яка дає можливість зменшити витрати на сертифікацію одиниці площі сільгоспугідь», - зазначив О. Вержиховський.

Експерт також відмітив, що виробники органічної продукції в Україні зіштовхуються з багатьма складнощами, що пов’язано в першу чергу з відсутністю законодавчої бази, яка б регулювала дану галузь (станом на лютий 2011 року Закон України «Про органічне виробництво» пройшов лише перше читання). Крім того, у зв’язку з відсутністю відповідної системи сертифікації, частина виробників змушена засвідчувати відповідність свого продукту в закордонних органах сертифікації та реалізовувати її на зовнішніх ринках.

Інші ж виробники (переважна більшість), не володіючи достатнім фінансовим ресурсом для сертифікації закордоном, реалізують вироблену продукцію в Україні як звичайну, неорганічну. Так як за відсутності відповідної сертифікації на продукт не може бути нанесене маркування «Органічний продукт», сільгоспвиробники несуть значні матеріальні збитки, а кінцеві споживачі не мають змоги обрати органічні продукти серед різноманіття марок та брендів на ринку.

В УКАБ сподіваються, що удосконалення законодавства, одночасно із підвищенням попиту, дозволить багатьом аграріям розширити ринки збуту не лише за кордоном, але і серед українських споживачів.

Додаткова інформація за тел.: +380 44 201-49-50

E-Mail: [email protected]

Прес-служба УКАБ

Христина Проців




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab