Новини
15.02.2012
Україна – лідер по споживанню певних харчових продуктів серед учасників Євро-2012
![](/imglib/_newimage/pres_sluzhba/novosti/ukraїna__lider_po_spozhivannyu_pevnikh_kharchovikh_produktiv_sered_uchasnikiv_evro2012.jpg)
Традиції української національної кухні розвивалися протягом тисяч років, історія найдавніших рецептів улюблених страв українців сягає ще часів поселень Трипільської культури. За своєю багатогранністю та майстерністю приготування українська кухня перебуває на одному рівні із найбільш популярними у світі італійською, японською, індійською, китайською чи мексиканською кухнями. Проте чи відомо самим українцям, які продукти вони залюбки споживають?
«Якщо сьогодні ще не відомо, хто буде чемпіоном Євро-2012 (а ми всі надіємося, що це буде збірна України), то традиції української національної кухні зробили свій вклад у те, що Україну вже сьогодні можна називати якщо не чемпіоном Європи, то одним із європейських лідерів по споживанню певних видів продукції, - зазначає Т. Гагалюк, директор агенції AgriSurvey УКАБ. - Ми проаналізували дані ФАО та Євросоюзу по споживанню основних продуктів, необхідних для життєдіяльності людини, у всіх 16 країнах-учасницях Євро-2012. Виявилося, що Україна займає третє місце по споживанню молока (233 ккал/особу/день); друге місце – по споживанню цукру (418 ккал/особу/день в сирому еквіваленті), і друге місце – по споживанню меду (12 ккал/особу/день). А що стосується картоплі, то тут ми лідируємо із показником 246 ккал/особу/день, випереджаючи Росію і Польщу».
Такі споживацькі вподобання є не в останню чергу важливими для гостей Євро-2012 в Україні, яким буде цікаво ознайомитися із традиціями української національної кухні, а також елементарно знати, чим їх годуватимуть під час європейського форуму. Наближення цієї знакової для України події УКАБ зустрічає запровадженням Всеукраїнського конкурсу «Смакуй, Країно!». Конкурс відбувається за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України, і ставить за мету популяризувати українську національну кухню не лише серед українців, а й серед гостей з інших країн світу. Партнерами конкурсу виступлять відомі в Україні мережі ресторанів та виробників харчової продукції.