Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
18 Травня 2022

Новини

13.12.2021

Ucab УКАБ не підтримує рішення Мінінфраструктури про суттєве скорочення граничного терміну експлуатації вагонів

Наказ щодо заборони наднормативного терміну використання деяких видів вагонів, який підготувало Міністерство інфраструктури України та оприлюднило 22 листопада 2021 року, загрожує економічній безпеці України, адже його ухвалення спричинить транспортний колапс, падіння у промисловій та аграрній сферах, та масових звільнень”, - про це заявив УКАБ разом з іншими аграрними та промисловими об’єднаннями у спільному зверненні до Президента України.
Поточна версія Наказу, як і попередня, призведе до списання 75 тис. вагонів до 2031 року. Вагонного парку, який залишиться, буде недостатньо для забезпечення своєчасних та у повному обсязі залізничних перевезень.
Це, у свою чергу, призведе до руйнівних наслідків не лише для окремих галузей, але й для економічної стабільності та національної безпеки України у цілому - зростання транспортних витрат призведе до зниження конкурентоспроможності нашої продукції, скорочення промислового виробництва та експорту, втрати робочих місць та відрахувань до бюджету.
Замість того, щоб вкладати гроші у модернізацію та створення нових виробничих потужностей, промислові та аграрні підприємства будуть змушені інвестувати у будівництво нових вагонів, підкреслюється у листі. В той час як придатні для експлуатації вагони будуть відправлені на брухт за суто формальними підставами.
“Потрібно відходити від радянської системи встановлення нормативних строків експлуатації та переймати європейський підхід належного контролю за технічним станом вагонів та допуском до експлуатації. Крім того, дивним є вибірковість підходу, адже скорочують терміни експлуатації лише на зерновози та напіввагони. По решті вагонів цього немає або скорочення є зовсім несуттєвим.
При відповідальному контролі за станом та своєчасному ремонті, вагони можуть експлуатуватися значно довше. Саме тому основне рішення проблеми має бути в відбудові належного контролю за технічним станом та відповідальності уповноважених на здійснення цього контролю організацій. Масове ж списання вагонів-зерновозів може призвести до ще більших проблем з перевезенням зерна Укрзалізницею та переходом ще більшої частки зерна перевезення до портів автомобільними дорогами”, - пояснює Роман Сластьон, генеральний директор УКАБ.
Враховуючи вищезазначене, закликаємо Президента України Володимира Зеленського не допустити прийняття цього документу у поточній редакції та відправити його на доопрацювання з метою уникнення катастрофічних наслідків для економіки та національної безпеки України в цілому.
 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • GrainAlliance
  • Amazone
  • Goodvalley
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • Агроріск
  • Райффайзен Банк Аваль
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Svarog
  • Agco
  • Agroregion
  • ugt
  • Eridon
  • Monsanto
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Alfabank
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • Avgust
  • NCH Advisors
  • Crop Life International
  • Continental farmers Group
  • AgroGeneration
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab