Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
06 Серпня 2024

Новини

19.11.2013

У 2012-2013 МР виручка Групи Креатив зросла на 121% у порівнянні з попереднім роком

У рамках стратегії динамічного розвитку, розрахованої на 3 роки, Група Креатив активно розвивала свої ключові бізнес-напрями у 2012-2013 МР.

 «У минулому маркетинговому році Група Креатив успішно реалізувала декілька етапів своєї стратегії, зокрема суттєво зміцнила позиції на ринку переробки соняшнику та сої, завдяки чому у понад два рази збільшила свою виручку, - зазначив Максим Березкін, голова Наглядової ради Групи Креатив. – Крім того, працюючи над розвитком нових напрямів експорту, компанія на 25% збільшила частку своєї експортованої продукції».

У 2012-2013 МР Група Креатив вивела на повну потужність свій третій, найбільший в Україні, олійноекстракційний завод (м. Кіровоград). Завдяки цьому, підприємства Групи переробили близько 920 тис. т насіння соняшнику (362 тис. т у 2011-2012 МР), виробивши близько 404 тис. т соняшникової олії (150 тис. т у попередній МР) та 368 тис. т соняшникового шроту (140 тис. т у попередній МР).

«Завдяки достатньому фінансуванню та налагодженій системі логістики і закупівель у минулому маркетинговому році Група Креатив змогла завантажити всі свої підприємства із переробки насіння соняшнику практично на повну потужність продемонструвавши один із найвищих показників завантаженості по галузі, – повідомив Юрій Давидов, голова правління Групи Креатив. – Це дозволило Групі збільшити свою частку на українському ринку соняшникової олії у два рази – до 11%».

«Напрям із виробництва соняшникової олії та шроту є ключовим для Групи Креатив і генерує близько 75% її виручки, –  зазначила Вікторія Березкіна, фінансовий директор Групи Креатив. – У поточному році фінансова стратегія компанії передбачає помірний рівень капітальних витрат та, відповідно, зменшення боргового навантаження на Групу».

Виробництво жирів та маргаринівРинок жирів та маргаринів залишається відносно стабільним протягом останніх декількох років. У 2012-2013 МР даному сегменті Група Креатив незначно збільшила свою частку ринку – з 29% до 30%, виробивши близько 102 тис. т жирів та маргаринів.

У 2012-2013 МР Група Креатив у три рази – до 270 тис. т на рік – збільшила потужності із переробки соєвих бобів, ввівши в експлуатацію другу виробничу лінію на соєвому заводі. Загалом за звітний період Група переробила 90 тис. т сої (74 тис. т у 2011-2012 МР), виробивши 62 тис. т соєвого шроту (51 тис. т у попередньому МР) та 17 тис. т соєвої олії (13 тис. т у попередньому МР). Протягом поточного маркетингового року Група Креатив планує вивести завод із переробки сої на повну потужність, тим самим збільшивши свою частку на ринку соєвого шроту та олії з 10% до 20%.

За минулий маркетинговий рік Група Креатив успішно продовжила реалізацію інфраструктурних проектів, зокрема компанія ввела в експлуатацію 3 елеваторні комплекси загальною потужністю понад 220 тис. т, у результаті збільшивши свої загальні потужності зі зберігання сільськогосподарських культур до 423 тис. т.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab