Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
29 Березня 2024

Новини

30.03.2021

Ucab Роланд Купман: «За допомогою техніки Agrifac ми хочемо допомогти аграріям збільшити врожайність та скоротити вплив на довкілля»

Нещодавно до складу УКАБ увійшла компанія Agrifac. Роланд Купман, комерційний директор компанії Agrifac, розповів про продукти,  з якими компанія виходить на український ринок, та про майбутні плани співпраці з вітчизняними аграріями.

Розкажіть, будь ласка, про вашу компанію.  Як давно ви на ринку?  На чому зосереджена діяльність компанії?

Історія компанії Agrifac почалась з далекого 1938 року з виробництва рюкзакових обприскувачів. Пройшовши майже 100 років трансформацій та удосконалень, компанія почала випускати високотехнологічні самохідні обприскувачі з 1980 року. Основний завод по виготовленню техніки знаходиться в Нідерландах і саме тут починали життя всі ідеї по випуску нових технологій компанії.

Спеціалісти компанії завжди керуються потребами клієнтів. Всім відомий факт, що Нідерланди - країна, де аграрна промисловість є однією із ключових галузей економіки, а ціна за один гектар землі може сягати 125 тис. євро. Тому наші клієнти завжди спонукають нас винаходити нові технології, з якими вони можуть мати максимальний врожай на цій землі.

Ця філософія почала поширюватись по світу, коли голландські фермери їхали працювати в інші країни, потребували для роботи на землі хороші машини та просили нас привезти їм нашу техніку. Тепер продукція Agrifac представлена в більш ніж 40 країнах світу, де ми маємо дистриб’юторських партнерів, а також у нас є представництва компанії в Австралії, Великобританії та Америці.

Кожна машина Agrifac та її застосування розробляються відповідно до концепції «4е» для фермерів, які включають ефективність, економічність, ергономіку та екологію, і ми ставимося до неї, як до вирішального фактору у всьому, що виробляємо. Це дає змогу компанії Agrifac задовольняти й перевищувати потреби клієнтів, що веде до глобальної інноваційної та технологічної переваги.

З якою продукцією, в першу чергу, плануєте бути представлені в Україні?

Наші дистриб’ютори працюють в Україні вже 7 років. Варто відмітити, що спочатку Україна не була цільовим ринком, ми мали лише одного дилера тут, але поступово почали розширюватись. Понад рік тому ми прийняли рішення більш детально дослідити, як розвивається сільське господарство, ринок техніки в Україні та які споживчі настрої. Тепер ми націлені на цей ринок та  переходимо до активних кроків присутності на ньому.

Ми хочемо надати доступ для український фермерів до високопродуктивних машин, щоб обробляти більше землі за менший час. Основні продукти, які ми плануємо запроваджувати на ринку, це: потужні та високоефективні машини, як бурякозбиральні комбайні, так і самохідні обприскувачі, які за короткий час зможуть покривати великі площі, а також машини з високим кліренсом, які не шкодять культурам під час проходження техніки полем, наприклад, під час обприскування соняшника або кукурудзи.

Наші клієнти – це переважно високоприбуткові компанії, які мають попит на швидкі та надійні обприскувачі. Техніка Agrifac є доволі дорогою, але вона має на 30 %  більше виробничої спроможності.

Переконаний, що найбільш задоволені клієнти, це ті, де власники самі керують своїми машинами в полі, тому що вони можуть зрозуміти, наскільки добре працює машина, тому наша техніка також може бути цікава середнім фермерам, які мають в обробітку 3-5 тис. га.

Які тенденції спостерігаєте на ринках світу і України?

Наш світ стикається зі швидко зростаючим населенням світу, яке подвоїть попит на їжу протягом найближчих 20 років. Зробити сільське господарство дедалі стійкішим - це ключове у всіх викликах, з якими ми стикаємось. За допомогою нашої техніки ми хочемо збільшити врожайність, одночасно зменшивши використання хімічних препаратів.

З останніх викликів - нове законодавство Європи в рамках Green Deal щодо зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище, захисту ґрунтових вод, застосування хімічних препаратів. Тому при виготовленні нашої техніки ми маємо дотримуватись дуже високих стандартів, та вже багато років пропонуємо на ринку високоефективні обприскувачі, які відповідають цим екологічним вимогам, але в той час залишаються прибутковими для фермерів.

З якими труднощами ви стикнулись при веденні бізнесу в Україні?

Перше, що хочу виділити на українському ринку - структура прийняття рішень в агрохолдингах. Компанії настільки великі, що тяжко зрозуміти всі рівні їх роботи, і хто приймає кінцеве рішення. Також варто відмітити, що в Україні довга процедура прийняття рішення.             

По-друге, технології, які ми запроваджуємо, є досить новими для українського ринку, а це іноді лякає людей. Тут ми маємо застосовувати більше зусиль ніж в інших країнах, адже українці вважають, що їх ринок відрізняється від інших ринків. Але це не так. Так, сільське господарство України має свої виклики змін клімату та законодавства, але ті ж самі виклики мають інші країни Європи чи світу. Ми робимо глобальний продукт з урахуванням конкретних потреб країни.

Розкажіть, будь ласка, про результати минулого року та плани на майбутні роки.

Наш бізнес не зазнав впливу від COVID, а минулий рік видався для нас успішним і послугував додатковому росту компанії на 15%. Ми не мали проблем з поставками та логістикою, оскільки основні наші постачальники знаходяться в Європі.

Компанія Agrifac почала інвестувати в та ринок України та США. Це 2 напрямки, які ми плануємо розвивати найближчі роки.

Чому Ви вступили до УКАБ? Які маєте очікування від співпраці?

Ми активні в 40 країнах, компанія Agrifac зацікавлена ділитися своїми знаннями зі світом, щоб допомагати фермерам ставати кращими.  Нідерланди є малою країною, але в той час входить в топ світових експортерів агропродукції. Ми маємо внутрішню мотивацію принести ці знання на український ринок. Одночасно Нідерланди також є одним з найбільших імпортерів української сільськогосподарської продукції. Сподіваємось, що разом з УКАБ та посольством, ми побудуємо центр знань, де зможемо допомогти фермерам і людям України ставати більш успішними, мати вищі врожаї  та покращувати їх життя.    




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab