Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
21 Липня 2019

Новини

19.04.2019

Ucab Ринок с/г техніки: тренди і прогнози 2019-2020

17 квітня Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» за підтримки AgroGeneration провела прес-сніданок «Ринок с/г техніки: тренди і прогнози 2019-2020», присвячений обговоренню поточної ситуації на ринку сільськогосподарської техніки, прогнозів на цей і наступний роки, особливостей роботи і доступу на український ринок іноземних виробників, а також новинок, які будуть представлені на міжнародній виставці Agritechnica 2019.

На заході лідерські компанії ринку AGCO Corporation, New Holland, CASE IH, CLAAS та AgroGeneration порушили низку актуальних питань про поточний стан ринку с/г техніки: продажі у сезоні 2018 і прогнози на 2019-2020 роки, тренди на українському ринку й запити аграріїв, розбудову дилерської мережі та сервісних послуг і особливості роботи на українському ринку та ін..

«Ні для кого не секрет, що 2017 рік для всіх компаній був успішним. Не зважаючи на прогнози, 2018 рік виявився складнішим з огляду продажі техніки, яка була викликана певними недофінансування аграрного сектору, - коментує продукт–менеджер CLAAS, Віталій Бортун. - У 2018 році інтерес агровиробників був зосереджений на тракторах малого і середнього сегменту потужності. У 2019-2020 думаю, тенденція залишиться та сама. Хоча дефіцит на ринку комбайнів теж відчувається. Об’єми врожаю збільшуються, відповідно виникає потреба з зернозбиральній техніці. Ми дивимося з певним оптимізмом для стимулювання аграріїв до придбання нової техніки».

За словами учасників круглого столу, українські аграрії сьогодні звертають увагу на сучасні технології, відтак компанії підлаштовуються під їхні потреби та пропонують якісну та технологічну техніку: «Ми бачимо найбільший потенціал в сегменті тракторів 300 к.с. + також є попит на машини 400 к.с. +. Звісно, найбільш динамічні два сегменти тракторів - це машини 100-150 та 150-250 к.с. Невдовзі ми збираємося запропонувати на ринку нові моделі. Серед найбільш поширених машин, які цікавлять українських аграріїв, звичайно трактори, самохідні обприскувачі. Наші аграрії купують якісні ефективні машини та звертають увагу на сучасні технології обробки культур. На сьогоднішній день ми також говоримо про високі технології в сегменті посіву», - коментує директор по маркетингу в Східній Європі AGCO Corporation, Антон Костирко.

Серед учасників прес-сніданку також була присутня представниця агрохолдингу AgroGeneration, старший менеджер з постачання Антоніна Герета. Вона поділилася планами компанії на оновлення технічного парку. «Кожного року агрохолдинги переглядають структуру посівів. Ми оптимізуємо весь парк техніки відповідно до вимог компанії, на які впливає і погодній фактор, і застосування нових технологій та економічна доцільність. Більшість інвестицій сьогодні йдуть в ґрунтообробку та інновації».

Учасники прес-сніданку також доторкнулися питання кадрів в аграрній сфері: «Сьогодні також актуальним питанням в галузі є професійні навички операторів, які керують агрегатами. Ми навіть проводимо навчання спеціалістів через наші дистрибуційні сітки. Дуже часто працівники використовують старі підходи в роботі з сучасною технікою. Це велике питання до кваліфікації операторів та до ефективності роботи. Оператор фактично виконує функцію наглядача», - коментує Антон Костирко, директор по маркетингу в Східній Європі AGCO Corporation.

Перехід до альтернативних джерел енергії сьогодні є актуальним з погляду на екологічні виклики. Компанії не відстають від цих трендів, однак кажуть, що Україні ще необхідно проробити певну роботу в цьому напрямку: «New Holland представляє багато техніки на альтернативних джерелах енергії. Що стосується електротранспорту, в Україні наразі немає контролю за кількістю викидів газу з техніки, а ми вже дивимося на електротранспорт. На мою думку, нам необхідно мати перехідний період та виробити певні регламенти. Тому це перспектива ще кількох років», – зазначає Євген Дворнік, спеціаліст із дослідження ринку та планування попиту New Holland.

Під час заходу також обговорили питання сертифікації техніки. За словами виробників техніки, сьогодні цей процес дещо ускладнений бюрократичними процедурами. Однак, це питання зараз активно комунікується з МінАПП та іншими відповідальними органами. «Нова модель - це знову процес сертифікації, який забирає купу часу. Я вважаю, що будь-яка процедура має починатися з питання чому, що ми хочемо отримати на виході. Уся наша техніка відповідає найжорсткішим нормам країн ЄС та США. Усі сертифікати відносно безпеки на найвищому рівні, питання в тому, чому ми не хочемо їх приймати. Це витрата коштів наших клієнтів, ніяких поліпшень, змін в якості та конструкції техніки після сертифікації в Україна не відбувалося», - коментує бізнес-менеджер Case IH в Україні та Молдові Юрій Єгоров.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Lozova Machinery
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • GrainAlliance
  • Quivogne
  • Amazone
  • Goodvalley
  • IMMER Group
  • kws
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • Агроріск
  • Райффайзен Банк Аваль
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Svarog
  • Agco
  • Lembke
  • Agroregion
  • ugt
  • Agroswit
  • Mriya
  • Eridon
  • Monsanto
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Alfabank
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • Avgust
  • NCH Advisors
  • Crop Life International
  • Continental farmers Group
  • AgroGeneration
  • credit agricole
  • danone
  • claas
  • john deer