Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
22 Вересня 2020

Новини

16.09.2020

Ucab Дмитро Дементьєв: «Наша основна експертиза – це аналіз геопросторових даних для сільського господарства»

Нещодавно компанія GeoPard Agriculture увійшла до складу УКАБ. В особистому інтерв’ю Дмитро Дементьєв, кофаундер компанії GeoPard Agriculture, розповів про розвиток компанії на українському ринку та нові продукти, які вона буде впроваджувати найближчим часом.

- Розкажіть, будь ласка, про історію виникнення компанії. На чому зосереджена її діяльність? 

- Ми займаємося розробкою цифрових рішень для точного землеробства з 2012 року. На той час у нас була платформа Zoner.ag, яка широко використовувалася в США, Канаді і Європі. З Zoner ми проаналізували сотні тисяч акрів полів при визначенні зон врожайності створенні зон на основі багаторічних супутникових знімків. Після придбання Zoner компанією Bayer AG у 2015 році, ми працювали над створенням ядра Xarvio Field Manager та його механізмом геопросторової обробки. Маючи великий досвід за плечима, і розуміючи, що потрібно багатьом гравцям на ринку, у нас виникла ідея створити компанію – GeoPard. Наша основна експертиза – це аналіз геопросторових даних для сільського господарства. Ми збираємо різні дані з полів: супутниковий моніторинг, дані врожайності, топографічні дані, агрохімічний аналіз ґрунту. GeoPard пропонує систему, яка може аналізувати різні типи даних, створювати топографічні мапи і робити крос-аналіз за різними темами.

- Які особливості ведення бізнесу на українському ринку для компанії вашого профілю?

В Україні багато компаній починають впроваджувати технологію точного землеробства, тому ми бачимо дуже великий потенціал для нашого бізнесу. Якщо порівнювати німецький і український ринки, то структура, звичайно, відрізняється. У Німеччині практично немає агрохолдингів, але дуже багато дрібних фермерів, які активно розвивають свої цифрові продукти. В Україні існує цілий пласт величезних компаній, які вже мають власні рішення і цілі відділи, що відповідають за розробку софта. Як показує досвід, набагато складніше почати роботу з агрохолдингом, ніж з невеликим, але прогресивним фермером. Але співпраця з агрохолдингом – це відмінний спосіб показати, наскільки ефективно можна використовувати наш продукт для реалізації різних проєктів. Більшість наших сервісних компаній знаходяться в Північній Америці,а їх кількість в Україні поки невелика. Та ми хочемо з ними співпрацювати і допомагати таким компаніям переносити на місцевий ринок кращі практики від наших клієнтів з інших регіонів.

Чим і який ваш продукт може зацікавити аграріїв і великих гравців аграрного ринку? Як ваш сервіс може допомогти аграріям?

Конкуренція на ринку висока, але, як показує практика, ми дуже добре відчуваємо ринок і розуміємо, що потрібно компаніям. У нас є API, де доступні абсолютно всі дані GeoPard. Технологія легко підключається до будь-якої системи, платформи або сервісу, тому багато компаній можуть інтегрувати окремі блоки GeoPard. Карти-завдань VRA (диференційне внесення), зони родючості, вегетаційні індекси можуть бути легко впроваджені через API. Така можливість істотно заощаджує час і гроші на власні розробки.

Для середніх і дрібних фермерів ми розробляємо ряд унікальних модулів: точні карти для диференційованого посіву, добрив або обприскування. Для цього необхідно мати техніку, яка вміє обробляти поле з різною нормою внесення на ділянках. Якщо фермер хоче зробити моніторинг всього поля, ми пропонуємо супутниковий моніторинг. За допомогою цього інструменту можна переглядати поле в 12 різних індексах і порівнювати його з сусідніми полями. Наша перевага в тому, що ми показуємо супутниковий знімок повністю. Завдяки цьому фермер може переконатися, що на ньому точно немає тіней і хмар.

У нас є близько 13 модулів, які будуть корисними для великих компаній. GeoPard для них – це інструмент, за допомогою якого можна зберігати і аналізувати всі дані зі своїх полів. За допомогою нашого сервісу у компаній є можливість робити порівняльні характеристики, наприклад, бенчмаркінг полів по вегетації, ґрунтовим даним, потенціалу врожайності. Якщо з'єднати агрономічну експертизу компанії і наш інструмент, то це дозволить впровадити відмінну технологію. Наприклад, багатошарова аналітика: ми можемо створювати карти для диференційованого посіву чи внесення добрив, використовуючи кілька рівнів даних. Клієнт сам визначає, які фактори більше впливають на врожайність на окремому полі.

- Як ваші продукти можуть допомогти в період проведення земельної реформи і відкриття ринку землі?

- У нас є можливість створювати зони управління на основі супутникових знімків. Це дає доступ до даних полів за 30 років і поточним показникам вегетації. Цей інструмент особливо корисний, якщо поле використовувалося багато років як єдине ціле, тобто не розбите на окремі паї. Утакому випадку, ми створюємо карти потенціалу врожайності, що є основою для впровадження точного землеробства. Картування врожайності уможливлює робить комплексний розгляд фактичного територіального потенціалу врожайності на всій площі. Для оцінки земель ми пропонуємо зробити scoring полів за потенціалом продуктивності врожайності. Цей інструмент може бути цікавим для людей, які планують придбання земель, оскільки вони зможуть перевірити історію поля та оцінити його потенціал по регіону, а не купувати «кота в мішку».

 - Які цінності для компанії найважливіші?

- Найважливіше для нас – це щастя наших співробітників. Головний пріоритет в тому, що ми працюємо дистанційно: нам не потрібно збиратися в офісі і витрачати час на дорогу. Усі процеси ми можемо зробити онлайн, що також підходить нашим клієнтам. Ми уважно стежимо за трендам індустрії і аналізуємо їх. Розуміємо, що зараз у сільському господарстві важливо не використати увесь ресурс зі свого поля одразу, а приходити до сталого землеробства в довгостроковій перспективі (5-10 і більше років). Компаніям потрібна гарантія, що поле буде врожайним, якість землі не буде погіршуватися. Зараз в тренді стабільність і сталий розвиток, тому ми розвиваємося і робимо різні проєкти. Звичайно, наша команда намагається працювати швидко і якісно, ​​щоб клієнти були задоволені і хотіли створювати більше спільних проєктів.

- Які стратегічні плани компанії на найближче майбутнє?

- Наш продукт і компанія в цілому розвиваються в багатьох напрямках у різних регіонах світу. У нас є клієнти з Північної Америки – це незалежні агроконсультанти, які дають фермерам рекомендації і складають план на декілька років. В одній з країн ми співпрацюємо на рівні цілого регіону і плануємо поширити нашу аналітику на територію всієї країни протягом наступного року. Відповідно, наш софт еволюціонує до підтримки сотень тисяч гектарів полів та їх порівняння всередині одного профілю. Виходить, що дуже скоро ми станемо інструментом як для фермера і агронома, так і для міністерства сільського господарства величезної країни. Ми дуже активно розробляємо продукт і розуміємо, які модулі потрібні нашим клієнтам.

Зараз займаємося цікавою колаборацією з північноамериканським виробником сенсорів вологості ґрунту. Працюємо над тим, щоб інтегрувати їх розробки в наш продукт. Таким чином, дані автоматично надходитимуть до наших систем, а ми зможемо обробляти їх та надавати інформацію нашим клієнтам. У такий спосіб, ми дозволяємо зекономити багато часу на те, щоб завантажити файли з сенсора, проаналізувати їх в гіс-програми, поділитися цими даними з клієнтом, оскільки продукт GeoPard робить все це автоматично.

Конкретного стратегічного плану на чи два у нас немає, ми відштовхуємося від наших потреб зараз і розуміємо, що далі буде тільки більше. Перш за все, ми - технічна компанія, яка стає технічним партнером для клієнтів. Наразі ми посилюємо нашу data science команду та згодом будемо розвивати нові модулі в цьому напрямку. Наприклад, у нас вже є проєкти з розпізнавання культур.

Загалом, ми посилаємося на конкретні потреби наших клієнтів. Так само ми бачимо, що все більше компаній потребує кастомних проєктів, і адаптуємося до нових запитів.

- Чому Ви вступили до УКАБ? Які маєте очікування від співпраці?

- Ми тільки починаємо працювати на українському ринку і вести комунікацію з кожною компанією окремо – це важко і  забирає багато часу. Складно знайти професіонала, вмотивованого не просто займати посаду, а дійсно впроваджувати інновації. Завдяки співпраці з УКАБ ми отримуємо величезну кількість переваг. Асоціація вже зібрала багато інноваційних компаній, які хочуть щось впроваджувати і змінювати. Співробітники цих компаній, хочуть створювати щось нове і інноваційне – у синергію з такими людьми ми віримо.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • GrainAlliance
  • Amazone
  • Goodvalley
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • Агроріск
  • Райффайзен Банк Аваль
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Svarog
  • Agco
  • Agroregion
  • ugt
  • Eridon
  • Monsanto
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Alfabank
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • Avgust
  • NCH Advisors
  • Crop Life International
  • Continental farmers Group
  • AgroGeneration
  • credit agricole
  • claas
  • john deer