Новини
10.09.2013
Для половини українців склад продукту є найважливішим при покупці твердого сиру
![](/imglib/_newimage/pres_sluzhba/novosti/dlya_polovini_ukraїntsiv_sklad_produktu_e_nayvazhlivishim_pri_pokuptsi_tverdogo_siru.jpg)
Українські споживачі твердого сиру все більше звертають увагу на склад продукту, зокрема наявність домішок. Про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією AgriSurvey асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) у рамках проекту «Портрет українського споживача: чому я купую сир». Експерти відзначають формування в українському суспільстві нових нематеріальних цінностей, таких як здоров’я.
Нещодавнє опитування українських споживачів твердого сиру показало, що для 51% респондентів склад сиру є одним з найвизначальніших критеріїв вибору продукту. Ретельно вивчаючи вміст твердих сирів, покупці в першу чергу звертають увагу на наявність барвників та рослинних жирів. Саме ці домішки не викликають довіри в українських споживачів сиру. Натомість, вони хочуть купувати «натуральне», навіть за дещо вищою ціною.
Увага до складу твердого сиру відображає піклування громадян про такі цінності, як здоров’я (30%), якісне життя (14%) та захищеність (12%). Ці результати свідчать про формування нових нематеріальних цінностей серед українських споживачів. Для сучасних українців якісне життя - це не лише матеріальний добробут, але й міцне здоров’я. «Така підвищена увага до здорового харчування співзвучна з сучасною західноєвропейською тенденцією або навіть модою на харчування екологічно чистими «біо» продуктами, що не містять штучних домішок», - кажеменеджер агенції AgriSurvey Ганна Квіт.
Дослідження в рамках проекту «Портрет українського споживача» також відкрило цікаву міжрегіональну особливість у ставленні до твердого сиру. Для багатьох українців вживання твердого сиру пов’язане з почуттям щастя. Особливо чутливими до цієї цінності виявилися жителі приморських міст, які проявили більшу схильність радіти буденним дрібницям, ніж респонденти з інших регіонів. Для мешканців Одеси якісний смачний сир – це ще один привід відчути себе щасливими. В той же час жителі Донецька раціоналізують щастя відповідно до схеми «ціна-якість-здоров’я-щастя».
Довідка: Дослідження «Портрет українського споживача: чому я купую сир» спрямоване на розкриття глибинної мотивації споживачів твердого сиру купляти даний продукт. В ході дослідження було опитано жінок віком від 25 до 55 років з різних регіонів України. Дослідження проведене за підтримки ТМ «Добряна».
Асоціація
Український клуб аграрного бізнесу
вул. Жилянська, 146, пов. 3
01032 Київ, Україна
Тел/Факс: +380 44 236 20 97, 79
www.agribusiness.kiev.ua
Тетяна Котик
Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) http://agribusiness.kiev.ua була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.