Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
25 Квітня 2024

Новини

28.02.2018

BASF: назустріч потребам українських аграріїв

BASF: назустріч потребам українських аграріїв

«Український клуб аграрного бізнесу» започатковує серію публікацій про членів асоціації. Ми представимо ексклюзивні інтерв’ю з топами компаній, де вони розкажуть про умови ведення бізнесу в Україні, тренди своїх сегментів ринку та поділяться планами на майбутнє.

Компанія BASF – першопроходець нашої рубрики. Компанія щороку доповнює широкий портфель ефективних продуктів новими препаратами, щоб українські господарства могли долучатися до світових інновацій. Про нові препарати для захисту рослин та які технології запровадила компанія BASF на українському ринку розповів в інтерв’ю Тіберіу Діма, керівник агробізнесу компанії BASF в Україні.

 Прес-служба УКАБ

 - Пане Тіберіу, як BASF змінює свою стратегію розвитку з огляду на консолідацію ринку агрохімії та ЗЗР?

 У 2017 році BASF оголосила про придбання глобального неселективного гербіцидного та насіннєвого бізнесу компанії Bayer. Завдяки цьому ми відкриваємо перед собою нові перспективи. Обидва типи бізнесу не лише чудово доповнюють теперішню біотехнологічну діяльність BASF, але й є вигідними і мають значний потенціал для росту. Угода з Bayer про купівлю цих підприємств вже підписана, проте придбання має бути затверджено відповідними органами влади. Ми очікуємо завершення угоди в першому кварталі 2018 року.

 - Як би ви оцінили результати виробничого сезону 2016/2017 для аграрної галузі?

 - За словами Прем’єр-міністра України, аграрний комплекс  на сьогодні формує  12% ВВП країни. Це значний результат, проте за прогнозами цей показник буде зростати. Наприклад, урожайність зернових в минулому році досягла рекордного показнику − майже 40 ц/га. Ця цифра особливо вражає, якщо згадати показник у далекому 2012 році − 25 ц/га. На результати урожайності великою мірою вплинула діяльність фермерів, що застосовують інноваційні продукти для захисту рослин. Також на результати виробничого сезону 2017 в Україні вплинули нетипові погодні умови -  на півдні були дощі, а на заході  посуха. В результаті, витрати на фунгіцидні обробки скоротились. Через заморозки навесні ефективність гербіцидів незначно зменшилася. Рання весна призвела до гальмування росту овочевих культур, при цьому бур'яни продовжували добре вегетувати. Аграрії були змушені використовувати гербіциди всупереч рекомендаціям, і в результаті чого, ефект застосування препаратів виявився нестабільним. До того ж, нетипові погодні умови змусили багатьох аграріїв призупинити посів соняшника, сої та кукурудзи, тому посівна кампанія відбулася із запізненням майже на 2 тижні.

 ‑ 16 січня компанія представила флагманські продукти на щорічній зимовій конференції. На які сегменти ставите акцент цього сезону?

 - Цього року компанія BASF відкрила для аграріїв України абсолютно новий сегмент у захисті рослин – морфорегулятор. Так, новинка компанії BASF препарат Архітект™ – це перше та єдине рішення, що комбінує характеристики морфорегулятора та фунгіцида, розкриваючи весь генетичний потенціал соняшника. Як морфорегулятор, препарат оптимізує архітектоніку рослини, транспортування та поглинання поживних речовин і води. Фунгіцидні властивості продукту дозволяють контролювати найширший спектр основних хвороб соняшнику. Крім того, продукт допомагає вирівняти посіви, поліпшити кореневу систему і загальний стан рослини, а також значно підвищує стресостійкість до засух і високих температур.

 ‑ Яких новинок чекати агровиробникам?

 ‑ У цьому році в Україні наш підрозділ запускає у продаж окрім препарату Архітект™ на соняшник, ще один інноваційний продукт Акріс® на соняшник і кукурудзу. Акріс® – новий гербіцид з подовженою ґрунтовою дією, який є ефективним в умовах недостатнього зволоження за рахунок вмісту диметенаміду-П.

Також, в найближчі кілька років наша компанія планує вивести на ринок нові фунгіцидні рішення з інноваційною речовиною нового покоління. Новий препарат дозволить вирішити проблему резистентності і відкриє нові можливості для боротьби з грибковими хворобами для фермерів.

 - За вашими спостереженнями чи є зараз в аграріїв запит на інновації?

 - IT-інновації відкривають величезні можливості для аграрної сфери. Чисельність людства стабільно зростає і відповідно збільшується  попит на їжу та її виробництво. Саме тому виникає необхідність в раціональному та сталому підході до ведення сільського господарства та використанні інноваційних продуктів та технологій.

Компанія BASF глобально працює над розробкою та впровадженням різноманітних цифрових інструментів. Наприклад, минулого року Україна приєдналася до запуску вже успішного на глобальних ринках агрономічного онлайн-центру Maglis®. Maglis® – агрономічний хаб, цифровий центр, який поєднує разом технології, інформацію та людей он-лайні і надає необхідні інструменти для більш обґрунтованого ухвалення рішень в агрономічних питаннях. Це допомагає вирощувати оптимальніше, зменшуючи ризики та підвищуючи врожайність. На сьогодні в Україні стартував пілотний проект одного з напрямів цифрового продукту − Maglis® Клієнт Навігатор. Поки що це більшою мірою внутрішній інструмент, який діджиталізує роботу нашої команди. Клієнт Навігатор допомагає відділу продажів взаємодіяти з аграріями та надавати їм актуальні рекомендації щодо захисту ланів.

Ми можемо з упевненістю сказати, що IT-рішення для сільського господарства починають викликати значний інтерес серед українських аграріїв. Тому ми уважно спостерігаємо за цим ринком і плануємо поступове впровадження наших IT-продуктів в Україні. 

 ‑ Чи змінилися чинники, які впливають на вибір ЗЗР, за останні п'ять років?

 ‑ Аналіз ринку свідчить про активне зростання ринку генериків. Логічно, що така тенденція виникла через економічну ситуацію, а саме зниження купівельної спроможності в Україні: генеричні препарати часто значно дешевші препаратів-оригіналів. Однак, незважаючи на це, українські фермери все ж схильні використовувати оригінальні препарати, оскільки цінують гарантовану якість та технічні сервіси світового рівня, які компанія BASF пропонує українським фермерам. Результати аграрного сектора збільшуються з року в рік, і, відповідно, купівельні можливості фермерів поступово зростають.

 ‑ У яких сегментах ринку ЗЗР плануєте нарощувати свою частку в цьому році?

 ‑  Наразі BASF має найбільше препаратів-фунгіцидів, але ми постійно пропонуємо нові рішення для всіх сегментів ринку засобів захисту рослин. А українські аграрії щороку відплачують нам визнанням та популярністю наших продуктів.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab