Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
08 Серпня 2024

Новини

07.02.2012

АГРОБРЕНД – 2012: результати опитування

Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок підбиває підсумки опитування аграріїв в рамках щорічного конкурсу «АГРОБРЕНД» та оголошує імена переможців. Всього свою думку з приводу найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва висловили 1006 сільгоспвиробників з усіх регіонів України.

Найбільш відомим виробником сільськогосподарської техніки вже вкотре названо американську компанію John Deere, на другій позиції знаходиться продукція білоруського виробника – Мінського тракторного заводу, далі слідує техніка компанії Claas. Отже, кращими визнані ті ж компанії, що й минулого року.

Лідером у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» стала компанія Bayer, за нею слідує компаніяSyngenta. Третьою у переліку кращих названо компанію BASF.«Такий же розподіл місць спостерігався і в минулому році, хоча необхідно зауважити що всі компанії збільшили рівень їхньої впізнаваності у споживачів. Наступного року ми будемо визначати також кращого виробника мінеральних добрив», - зазначає Ірина Кулик, менеджер проектів агенції AgriSurvey УКАБ.

Кращим виробником насіння оголошено компанію Syngenta, яка здобула прихильні відгуки 29% аграріїв по всій Україні проти 20% у минулому році. Компанія Pioneer знаходиться на другому місці з 24% голосів респондентів, минулорічний результат цієї компанії становив 27%. Вперше до трійки лідерів увійшла компанія Monsanto, якість насіння якої визнали 19% опитаних, що значно краще минулорічних 9%.

Серед дилерів у сфері ресурсного забезпечення АПК кращою знову визнано компанію Райз, що отримала 31% голосів, компанія Ерідон посіла друге місце, отримавши 23% голосів. Третє місце поділили компанії Агросфера та Амако (по 8%).

«Зважаючи на конкуренцію на всіх ринках компаніям слід продумувати нові маркетингові шляхи до прихильності споживача. Досі найвпливовішими факторами при виборі ресурсів сільськогосподарського виробництва залишаються власний досвід аграріїв від застосування тих чи інших ресурсів, розвинена дилерська мережа та якісний сервіс, що й стало запорукою успіху цьогорічних переможців», - коментує Ірина Кулик.

Нагадаємо, що підбиття підсумків конкурсу «АГРОБРЕНД» та церемонія нагородження переможців відбулися в рамках виставки «ІнтерАГРО-2012» 7 лютого 2012 року.

 

Довідка: Конкурс «АГРОБРЕНД» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» у 2009 р. Мета конкурсу полягає у формуванні і розвитку обізнаності з брендами, об’єктивна оцінка ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку та змін у вимогах споживачів.За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер усфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником / головним агрономом / головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ± 3%.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab