Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
29 Березня 2024

Новини

19.09.2018

Ucab Агробізнес 2018: Агро чи Бізнес?

19-20 вересня відбулась IX Міжнародна конференція «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM), організована асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» та агентством UCABevent. Наскрізною темою заходу стало дискусійне запитання про роль аграрної галузі в розвитку держави. Чи є агросектор драйвером економіки, що здатен генерувати валютну виручку і бути конкурентоздатною на світових ринках, чи ця галузь повинна мати іншу функцію, що забезпечує стабільність розвитку регіонів та сільської місцевості.

Захід об’єднав унікальний досвід українських та світових експертів, практичні поради та успішні історії ведення бізнесу від представників ІМК, Horsch, The Climate Corporation, NovAmerica, Velcourt, BASF, Agro KMR, «Укрпошта», Syngenta та інших компаній. На події українські, іноземні агровиробники та провідні експерти обговорювали як забезпечити оптимальну виробничу собівартість через інновації, мінімізацію трансакційних витрат і максимальну мотивацію персоналу.

Наразі в Україні точиться дискусія, чи має аграрна галузь бути основою втілення державницької політики для обслуговування суспільства на селі, чи повинна виконувати роль драйвера економічних змін. Тарас Висоцький, генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» впевнений, що український агробізнес задає тон розвитку багатьох інших суміжних галузей. «Аграрний сектор може гармонійно поєднувати дві складові: залишатися прибутковим та інноваційним, забезпечуючи розвиток сільських територій та зберігаючи позитивний екологічний фон. Ціль нашої конференції –    формування орієнтирів та пакету дієвих інструментів задля забезпечення ефективного поєднання агро та бізнесу, прибутковості й суспільної користі».

Що необхідно для того, щоб інновації в аграрному секторі запрацювали розповів Алекс Ліссітса, генеральний директор компанії ІМК, президент Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу». На думку президента УКАБ, 80% інновацій в українському агросекторі сфокусовано на проблемі як запобігти хабарництву і крадіжкам. Виробники засобів виробництва не можуть чітко описати переваги додаткових інноваційних рішень та їх завищену ціну, розробники ІТ-рішень частково відірвані від аграрного середовища та пропонують рішення, які ще більше ускладнюють бізнес. Надзвичайно мало на ринку незалежних технологічних консультантів, які могли б оцінити те чи інше рішення. Крім того, рівень освіти робітників не відповідає рівню технічних інновативних сьогодення, які пропонує запровадити керівництво. «Для якісного стрибка і ефективного запровадження інновацій в агросекторі необхідні кардинальні змін в аграрній освіті і науці, радикальна реструктуризація бізнес-процесів та системи менеджменту в агробізнесі, повний перегляд трудового законодавства і відкриття доступу для кваліфікованих кадрів з-за кордону, налагодження нових ринків збуту шляхом укладення нових торгових угод й перегляд існуючих та залучення прямих іноземних інвестицій в сектор через продаж активів і землі», - наголосив Алекс Ліссітса.

Спеціально запрошеним спікером конференції став Міхаель Хорш,  один із засновників та керівників компанії Horsch. На його думку, розмір площі не впливає на успішність сільськогосподарського виробника: «Нам варто говорити в першу чергу про рівень плати за оренду землі в Україні, яка була 20 дол./га 15-20 років тому чи 100 дол./га 10 років тому, а зараз становить 150-200 дол./га. Конкурентну перевагу на ринку отримає той, хто зможе більше заплатити за оренду землі. З-поміж інших чинників, підвищення вартості оренди вказує на те, що сільське господарство стало більш професійним. Якщо холдинг має багато гектарів, але поганий менеджмент, то стане банкрутом вже завтра. Так само і фермерські господарства, які не використовують сучасні технології - програватимуть».

Клеман Куссенс, керівник Agro KMR, розповів про досвід розвитку своєї компанії: «Злагоджена колективна робота професіоналів – ось основний секрет успіху Agro KMR. Основні принципи кадрової політики компанії – побудова команди на взаємоповазі. Agro KMR підтримує своїх працівників як фінансово, забезпечуючи належний рівень оплати, так і соціально - надає гідні умови праці. Однією з переваг компанії є те, що в наших працівників є 100% соціальний пакет – надається в користування авто, мобільний телефон, а також забезпечується медична страховка як для працівників, так і для членів їх сімей. Компанія постійно організовує для команди освітні поїздки як по Україні, так і закордон».

Під час другого дня конференції учасники обговорювали новітні технології, які активно застосовуються у провідних аграрних компаніях. На полях агрохолдингу «Агро-Регіон» у Київській області відбулося практичне тестування та демонстрація в польових умовах сучасної техніки лідируючих брендів. Відбувся показ дисколапових агрегатів, глибокорозпушувачів та щілювачів, важких дискових борон, плугів, агрегатів для обробітку ґрунту тощо. Під час пленарної частини провідні фахівці розповіли про кейси впровадження передових технологій на виробництві, використання інструментів та систем в точному землеробстві та як ефективно здійснювати посів.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab