Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
20 Липня 2024

Новини

19.03.2013

«Сирний» скандал з Росією не вплинув на довіру українського споживача

 Українські жінки довіряють якості вітчизняного сиру. Про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією AgriSurvey асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) у рамках проекту «Портрет українського споживача: чому я купую сир» напередодні 8 березня.

Незважаючи на нещодавній «сирний» скандал із Росією, довіра до вітчизняного твердого сиру залишається на високому рівні. «Результати нашого опитування показують, що в українського сиру імідж не лише смачного, а й корисного продукту як для дорослих, так і для дітей. А ще респондентки вважають сир «зручним» продуктом, адже приготування бутерброду з сиром потребує зовсім небагато часу», - стверджує директор агенції AgriSurvey Тарас Гагалюк. За словами експерта, українки більше не купують один і той самий сорт сиру, до якого звикли, а все частіше пробують нові вітчизняні сорти.

Дослідження в рамках проекту «Портрет українського споживача» відкрило ще декілька цікавих вподобань прекрасної половини суспільства у споживанні сиру. Серед інших важливих показників респондентки відзначають жирність продукту. «Всупереч прагненню тримати себе в формі і бажанню схуднути, перевага віддається сирам із більшим вмістом жиру. Такий вибір українки пояснюють просто: «так смачніше», - стверджує менеджер агенції AgriSurvey Олександра  Крот. За даними дослідження, близько 60% респондентів надають перевагу сиру з високою жирністю, і лише 10%  - із низькою.
 
Крім цього, як показує опитування українських жінок,  близько 80% віддають перевагу крупнопористому сиру. Таке споживацьке вподобання зумовлене зовсім не уявленнями про «голландське» чи «швейцарське» походження цього продукту. Ця характеристика продукту, на думку респонденток, свідчить про дотримання технологій під час виробництва твердих сирів.  
 
Довідка: Дослідження «Портрет українського споживача: чому я купую сир» спрямоване на розкриття глибинної мотивації споживачів твердого сиру купувати даний продукт. В ході дослідження були опитані жінки віком від 25 до 55 років з різних регіонів України. Така вибірка обумовлена тим, що в українських домогосподарствах саме жінки закуповують харчові продукти. Дослідження проведене за підтримки ТМ «Добряна». 
 
 
 Асоціація

Український клуб аграрного бізнесу

вул. Велика Житомирська, 20 А, оф.53

01025 Київ, Україна

Тел/Факс: +380 44 2014950, 51


www.agribusiness.kiev.ua

Тетяна Котик

 Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) www.agribusiness.kiev.ua була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.
 
 
 
 
 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab