Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
28 Квітня 2024

Новини

12.06.2013

«Сингента» демонструватиме традиційні для України сільськогосподарські культури у Національному музеї архітектури і побуту України

 Провідний виробник насіння та засобів захисту рослин у світі компанія «Сингента» підписала з Національним музеєм архітектури і побуту України в с. Пирогово (НМНАПУ) угоду щодо вирощування традиційних для України сільськогосподарських культур (ячменю, жита, соняшнику та кукурудзи) на території музею.

Мета проекту – показати відвідувачам музею процес вирощування традиційних для України сільськогосподарських культур. Під реалізацію проекту музеєм відведено територію площею 12 Га.
 
«Ми раді, що в особі компанії «Сингента» ми знайшли партнера, який в прямому значенні цього слова оживить територію нашого музею, засіявши наші поля сільськогосподарськими культурами. Україна є країною, де знаходились найдревніші хліборобські цивілізації, одна з яких − трипільська, має тисячолітні традиції вирощування зернових культур. Побут українських селян неможливо уявити без вирощування таких традиційних культур як пшениці, жита, ячменю, соняшника, кукурудзи. На території музею традиційно проводяться фестивалі «Українські жнива». В цьому році жнива будуть проведені на полях, засіяних за допомоги компанії «Сингента»», − коментує Вадим Логвинов, заступник директора з питань господарської діяльності НМНАПУ.
 
За словами Дениса Сазонова, директора з маркетингу компанії «Сингента», така співпраця з музеєм об’єднала сучасні технології вирощування рослин з давніми українськими традиціями займатися сільським господарством. 
 
«Україна здавна відома як європейська житниця, і завдяки такій співпраці посіви традиційних українських культур в музеї в с. Пирогово зможуть показати не лише професіоналам, а й широким верствам українського та іноземного населення потенціал аграрної України. Тому «Сингента»,  як кожна велика компанія, маючи певні ресурси та можливості, залюбки погодилась реалізувати таку благодійну ідею – підтримати Національний  музей архітектури і побуту України з  метою збереження та популяризації українських традицій та культури», -  додав Денис Сазонов, директор з маркетингу компанії «Сингента».
 
За умовами співпраці, усі вирощені дослідні рослини будуть власністю НМНАПУ. Компанія «Сингента» буде вирощувати, сіяти та доглядати за посівами, збирати та віддавати врожай музею. У свою чергу, компанія отримує можливість для демонстрації своєї продукції відвідувачам музею, українським сільгоспвиробникам та фермерам.
 
«Сингента» (Syngenta) — одна з провідних компаній світу, у якій працює 26 000 фахівців у понад 90 країнах світу задля досягнення однієї мети: розкрити потенціал рослини. Завдяки передовим науковим знанням, глобальним дослідженням та зобов’язанням перед нашими клієнтами ми допомагаємо збільшувати врожайність сільськогосподарських культур, захищати навколишнє середовище та покращувати здоров’я і якість життя. Щоб дізнатися більше, будь ласка, зайдіть на: www.syngenta.com
 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab