Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
28 Березня 2024

Новини

18.04.2017

Вчителі Миколаївщини проводитимуть уроки про споживання молочних продуктів

За підтримки Проекту «3 Молочних продукти на день» у школах Миколаївщини будуть запроваджені уроки про споживання молочної продукції з метою формування культури здорового харчування школярів. 13 квітня 2017 року в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся науково-практичний семінар для педагогів з Миколаївської області на тему: «Молоко та молочні продукти». Захід організований спільно з Міністерством освіти і науки України та ІІТЗН Національної академії педагогічних наук України.

Семінар підтримано партнерами-виробниками молочної продукції: компаніями «Данон-Україна», «Лакталіс Україна»,  «Пепсіко-Україна» та «Бель Шостка Україна» на платформі Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу», в рамках реалізації освітнього проекту  «3 Молочних продукти на день».

У рамках семінару було представлено навчально-методичні матеріали для проведення заходів з учнями 6-7 класів з питань здорового харчування. В основу матеріалів покладений практичний досвід підприємств-виробників молочної продукції, які керуються європейськими стандартами якості та свідомим ставленням до споживачів та їхніх потреб.

Під час семінару  учасники мали можливість відвідати  завод молочної продукції «Лакталіс Україна» у м. Миколаєві. Педагоги ознайомились з особливостями виробництва молочної продукції, відвідали виробничі зали, дегустували продукцію заводу та поспілкувались з працівниками й технологами виробництва. Вчителі цікавились особливостями переробки молока у йогурт, сири, сметану та молочні десерти. Побачивши на власні очі виробництво молочних продуктів, учасники семінару переконались у безпечності та якості продукції, що представлена компаніями–партнерами проекту, довідались про етапи виробництва молочної продукції, розвіяли існуючі міфи про молоко та молочні продукти.

На думку директора МОІППО, Василя Шуляра, сьогодні учні є молодим поколінням споживачів, які мають навчитися свідомо та відповідально робити вибір, тому вчителі мають допомогти їм навчитися випрацювати правильні споживчі звички. За словами директора з трейд-маркетингу компанії «Лакталіс-Україна» Наталії Джепо, молоді українці та їхні батьки мають розумітися у виборі якісних молочних продуктів, які містять широкий спектр мінералів, вітамінів та незамінних речовин для організму, цьому важливо навчати і в сім’ї, і у школі.

Організатори семінару сподіваються, що подібні екскурсії та семінари сприятимуть інформуванню населення, зокрема учнів та їхніх батьків про якісні молочні продукти, особливості вживання молока та молочних продуктів, їхню роль у харчуванні людини. Матеріали, що були представлені на семінарі, допоможуть вчителям розробити цікаві уроки для школярів.

Компанії «Лакталіс-Україна» «Бель Шостка Україна», «Данон-Україна» та «Пепсіко-Україна» підтримують освітні ініціативи зі здорового харчування вже четвертий рік поспіль, беруть активну участь у заходах освітньої програми «3 Молочних продукти на день» та підтримують Всеукраїнський конкурс для учнів «Молодь тестує якість».




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab