Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
29 Березня 2024

Новини

04.03.2020

Ucab Томас Лаксхубер: «Якщо ти ведеш міжнародний бізнес, то маєш бути адаптивним та використовувати індивідуальний підхід до клієнта»

Нещодавно німецька компанія «Stela Laxhuber GmbH» долучилась до членства в УКАБ. В особистому інтерв’ю генеральний директор Томас Лаксхубер розповів про історію розвитку компанії та особливості ведення бізнесу в Україні.

- Розкажіть, будь ласка, про вашу компанію, як давно ви на ринку? На чому ви спеціалізуєтесь?

- Компанія «Stela Laxhuber GmbH» уже протягом останніх шістдесяти років займається виробництвом і удосконаленням сушильного обладнання. Загалом компанії майже 100 років, вона була заснована моїм дідусем ще в далекому 1922 році. Він протягом тривалого часу працював як дилер с/г техніки, а  сушильний бізнес ми розпочали в 1960-х роках, коли мій тато винайшов перший сушильний апарат для кукурудзи. Відтоді ми зосередили свою діяльність на виробництві сушильного обладнання для забезпечення потреб різних галузей. Безумовно, сільське господарство є однією з основних частин нашого бізнесу, але ми також виробляємо обладнання для потреб промисловості та інших видів бізнесу.

На український ринок компанія зайшла в 1998 році, коли тут відбувся перший продаж нашого обладнання. Але справжній курс на цей ринок ми взяли в 2010 році. Звичайно, щоб зайти на новий ринок потрібно багато часу, зусиль та терплячості, але через деякий час ми вже набули широкого представлення на українському ринку, і результати безумовно мене радують.

Яке обладнання та технології використовуєте для виробництва?

- Все обладнання ми виготовляємо самостійно на заводах компанії в Німеччині.  Єдине, що ми закуповуємо, це стандартні комплектуючі, такі як двигуни та підшипники. Всі інші деталі ми виготовляємо самостійно в наших майстернях: вентилятори, корпуси для обладнання тощо.

- Які новинки компанія планує запускати на ринок?

- Нещодавно ми розробили новий тип обладнання, яке направлене на зберігання енергії при сушінні кукурудзи. Оскільки сушіння потребує великих затрат енергії, передусім газу, під час розробки обладнання ми маємо тримати фокус на скорочення енергозатрат. Нова запатентована технологія використовує дуже низьку кількість енергії під час сушіння та забезпечує економію газу в 35-50 % в порівнянні з стандартними технологіями. Це дуже вражаючий показник, який був кілька разів підтверджений німецьким незалежним випробувальним центром технічних і виробничих засобів DLG.

Наразі ми будуємо перший комплекс для сушіння в Україні з використанням цієї технології. В планах закінчити будівництво вже цього року.

- Розкажіть про результати минулого року. Які плани на 2020 рік?

- Ми зазвичай практикуємо довгострокові проекти на 3-5 років. Проекти мають декілька етапів розробки: клієнт має ідею, ми розвиваємо її з ним, потім шукаємо фінансових ресурсів, розробляємо план запровадження – це все займає чимало часу. Тому ситуація завжди нестабільна і не можна сказати, що один рік ми маємо кращий оборот ніж в інший – це не працює з таким великомасштабним обладнанням.

- Які тенденції  спостерігаються на ринку України?

- Основний тренд який спостерігається на ринку України – застосування під час сушіння енергії від спалювання біомаси. Це пов’язано, в першу чергу, з високими витратами на газ, якого потребують сушильні апарати. Багато клієнтів мають намір  перейти на використання цієї альтернативної енергії замість газу, тому все більше машин стає обладнано цим рішенням. Цей тренд особливо прослідковується в Україні. Звичайно в інших країнах це також розвивається, але не так критично як тут. Свій перший сушильний апарат для кукурудзи, який працює на біомасі, наша компанія розробила в 2004 році.   

-  З якими труднощами стикаєтесь під час ведення бізнесу в Україні?

- Три найбільш важливі речі під час роботи з українцями: тепер, негайно, без відтермінування, тому, у свою чергу, ми маємо бути терплячими та справлятись з цим :) Але одне хочу сказати - всі ми різні, кожна людина особлива і це не залежить від національності. Саме тому, якщо ти ведеш бізнес на міжнародних ринках, ти маєш бути адаптивним і розуміти свого клієнта та використовувати індивідуальний підхід. Звичайно ми маємо розуміти культури тих країн, де в нас бізнес, але ми, в першу чергу, маємо розуміти потреби наших клієнтів   

- Чому Ви вступили до УКАБ?

- Багато членів асоціації мають схожий напрям діяльності, спільні погляди, такий же тип клієнтів. Тому для нас УКАБ – це, в першу чергу, клуб спільних інтересів: нетворкінг, обмін досвідом та інформацією про останні новини ринку, які норми діють тощо. 




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab